Hallo dames, op onze achterbank passen precies 3 maxicosi's naast elkaar. Maar we maken ons nu al zorgen voor de kinderstoelen straks. Deze lijken veel breder. Weet iemand of er bepaalde merk/type kinderstoelen niet breder zijn dan een maxicosi, zodat we ook 3 kinderstoelen naast elkaar kunnen plaatsen (en dan de stoel v/a 9 mnd/ 13 kilo) En hoe doen de andere ouders met drie kleine kindjes het met de kinderstoelen op de achterbank? Wij hebben trouwens Peugeot 308 SW.
lijkt me t handigst dat je gewoon met auto naar de babyzaak rijd en gaat passen. Laat ze maar even wat moeite doen Ligt ook een beetje aan de stoelen (bank) die je hebt, niet elk stoeltje past goed op elke bank. Een gewone autostoel heeft die knoppen niet wat de mc wel heeft dus dat zal wel schelen. Ik weet dat de priori niet zo heel breed is. Verder is de tobi qua zitje ook redelijk smal, alleen weet ik niet of diet qua hele stoel ook zo is. Die is iig wel hoog en mss niet handig om de middelste dan in het stoeltje te krijgen
Ik heb even bij maxicosi op de site gekeken. De MC nr0 is 44 cm breed. De priori XP en tobi zijn ook beide 44 cm breed. Maar ik zou wel eerst even passen voordat je ze koopt Heb je in het middenachterin wel een 3-punts gordel trouwens?
Bedankt voor de tip, ga ik inderdaad tegen die tijd ook doen (passen bij de winkel). Wij hebben achterin drie aparte stoelen met ieder een eigen gordel, dus dat is geen probleem. Als het echt niet anders gaat kunnen we altijd de middelste stoel op de 3de zitrij bevestigen. Maar dat doe ik liever niet, want A: kindje zit dan helemaal alleen helemaal achterin en B: ik geen kofferbak meer heb. Maar ik ga ff op de site kijken naar MC Toby, thnx dames!!