Polisport fietsstoeltje

Discussie in 'Verzorging' gestart door lotjebobje, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotjebobje

lotjebobje Actief lid

11 dec 2008
    101
    0
    0
    mama
    almelo
    Hallo iedereen

het wordt weer mooier weer en mijn meisje kan al aardig goed zitten.
    Tijd voor een fietsstoeltje ik heb al aardig wat rondgekenen en zelfs een 2e hands bobike mini (voor) aangeschaft. Helaas kon hij wel op mijn fiets alleen kon ik er dan niet meer bij. Dus toch maar op zoek naar een achterzitje.
    Nu ben ik niet mega rijk en zoek ik een leuk goed en goedkoop stoeltje

ik zit nu zelf te twijfelen tussen een polisport boodies en een polisport bilby voor achterop het leuke van de bilby is dat hij in een slaapstand gezet kan worden (gebruik je dat?) ze schelen niet veel in prijs mischien z'n 10 euro

iemand ervaring met een van deze stoeltjes

moet er wel bij zeggen dat ik geen rijbewijs heb en dus nu alles met de bus of lopend doe maar straks wil ik dus op de fiets veel gaan doen

alvast bedankt

2. lotjebobje

lotjebobje Actief lid

11 dec 2008
    101
    0
    0
    mama
    almelo
    echt niemand die ervaring heeft met polisport stoeltjes

mischien wel mensen die een ander stoeltje nu hebben en er mischien wel het nut van inzien om een slaapstand erin te hebben?

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij hebben de boodie nu, maar dan voor ons jochie van 2,5. Die zit mooi in de stoel. Maar iets kleinere kindjes kunnen er ook wel in. Mits ze goed kunnen zitten. Maar dat is niet anders dan bij een voorstoeltje.

De ervaring met deze is opzich prima. Mijn jochie zit er goed in, we kunnen wisselen tussen 2 fietsen (al ging hij in het begin er stroef los). Ik denk wel dat hij iets minder solide is dan de bobike, maar voor het geld is het een prima stoeltje.

Een slaapstand hebben we hier geen behoefte aan. Maar het lijkt me wel handig bij een kleintje. En als je wat langer onderweg bent. Voor hen is het vaak toch vermoeiend om lang rechtop te zitten op zo'n hobbellende fiets.
    Ik denk niet dat mijn jochie zou slapen op de fiets, maar sommige kinderen slapen overal ;)

Deel Deze Pagina