In de consumentengids van Juni stond dat de Kiddy Infinity Pro de beste koop was, richtprijs 170 euro.. Als ik 'm google kom ik alleen maar op prijzen vanaf 229,-. Zouden ze na het succes de prijs gelijk hebben verhoogd of weet iemand waar hij wel voor 170 euro te koop is?
Sow, die hebben idd de prijzen flink omhoog geschroefd zeg. Die stoelen waren idd 170 euro. Kijk anders eens in duitsland. Misschien dat ze daar nog wel 170 zijn?
Ja, dat viel me ook al op. Wij hebben hem in mei voor 170 incl. verzendkosten besteld en nu staat het op 220 Euro overal. Ik zag wel op Duitse sites dat hij daar nog voor 170 te koop is, komt dan wel het e.e.a. aan verzendkosten bij, maar dan nog ben je een stuk goedkoper uit.
ik zou hem wel zeker ff testen met je kindje erin.. ik hoor nog wel eens van mensen dat hun kindje er niet in wilde omdat er iets over de benen heen gaat... zelfs na maanden bleef het een krijspartij en zomers schijnt het warm te zijn.
Ja, wij hebben hem eerst in de winkel getest (bij Gardo verkopen ze hem), maar daar hadden ze alleen lelijke kleuren. Vervolgens hebben we hem via internet besteld.
Ik had er ook naar gekeken bij Gardo, maar vond het 3x niks. Ik vind het maar een vreemd systeem met een blok voor z'n buik. Rick is een kort dikkertje dus zit dat helemaal niet prettig voor hem.
Heb je 'n site voor me waar je die kan bestellen? BIj Gardo zijn ze nu 199 maar alleen blauw en rood..
Wij hebben er 2. Bevalt echt heel goed. Maar zou idd wel even passen in de winkel voor je gaat bestellen. Jarissa zat in deze stoel het lekkerst. Wij hebben er toen 1 bij de Gardo gekocht en 1 besteld. Weet de site niet meer, zal nog wel ff googelen.
http://www.babysnuffelmarkt.nl/ Als je kijkt bij artikelen/autostoeltjes en dan onderaan pagina 3 of 4. Voor EUR 169,00!
Ik had hem bij www.cleverforkids.nl besteld, maar die zijn ook in prijs gestegen. Die link van Pendrag is volgens mij nog de enige voor de oude prijs.
Bedankt voor de links, ik zag 'm net ook staan bij: www.babyonline.nl Ook voor 169 euro en de MaxiCosi's zijn daar ook veel goedkoper zeg! Via Ebay kwam ik bij Duitse winkels en daar hebben ze inderdaad meer modellen.. Denk dat ik maar even afwacht tot Demi ouder is dat we kunnen passen, want dat blok voor je lijkt me ook niet echt fijn zitten.. (Wel heel veilig natuurlijk)
Jarissa vindt het echt prima zitten hoor. En ik vind het ook een voordeel dat ze niet uit haar gordels kan komen. Dat hoor ik nog wel eens bij andere stoeltjes.
Wij gingen ook voor dat stoeltje. Dus hup met onze meid naar de winkel en t was 10 x niks. Ze vond t verschrikkelijk om erin te zitten. Dat blok voor de buik is echt ontzettend groot. Lijkt mij verschrikkelijk om daar in te zitten als t 30 graden is.
Het is niet 1 massief blok hoor. Er zitten luchtsleuven in. En als je airco hebt in de auto dan is het zowiezo geen probleem. Maar al met al is het dus wel slim om ff te gaan passen, want de een zit er dus wel goed in en de ander niet, dat blijkt nu wel weer.
In Duitsland zijn deze nieuwe stoeltjes te koop voor 119 euro. Even zoeken op ebay.de en dan kom je verschillende webwinkels tegen. Wij zijn ons nu ook aan het oriënteren maar de keuze blijft zo lastig!