Prenatal babyfoon vaak opladen

Discussion in 'De babyuitzet' started by Bibiche, Oct 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    Ik heb de babyfoon van prenatal en ik ben er reuze tevreden mee alleen ik moet dat ding zowat elke dag opladen want batterij is leeg. Hebben jullie dat ook? Ik neem aan dat 1 keer per week wel voldoende moet zijn of ben ik nou gek :)

Ik ben benieuwd of die van jullie ook zo snel leeg is.

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier staat ie gewoon altijd op de lader...als ik bijv. de tuin ik ga dan kan ik hem meenemen en dan houdt hij het een kleine dag vol ofzo. Heb dan wel een andere hoor maar dat ie net zoals een telefoon is, zo weinig moet worden opgeladen heb ik nog nooit van gehoord.

Ligt misschien ook aan het soort accu? Deze heeft gewoon batterijen (oplaadbare dus)

3. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    heb nog nooit gehoord van een babyfoon die een week van de lader af kan ik heb hem gewoon op de lader staan

4. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ook die van ons kan maar een kleine dag zonder lader hoor...staat daarom eigenlijk altijd in d elader....

5. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    Ok dan hoort het zo blijkbaar. Maar ik dacht het dat het langer kon dan 1 dag :)

6. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Bibiche, je moet eens kijken wat voor soort oplaadbare batterijen erin zitten.
    Je kan er namelijk andere indoen, die langer meegaan.

7. sim

sim Niet meer actief

hier ook in een mum leeg, ik heb de gevoeligheid op 4 staan dus eigenlijk slaat ie ook met alles aan, dus dat kost natuurlijk ook batterij. mijn schoonzusje heeft er inderdaad ander batterijen in gedaan en die gaan langer mee.

Share This Page