Hoi Dames! Mijn dochter heeft 3 weken geleden goede oorontsteking gehad waarbij het oortje 2 weken heeft gelopen, echt gele vetzooi wat eruit kwam... Vaker dokter gebeld, schijnt normaal te zijn en zolang 't eruit liep was 't goed. Na 10 dagen moest 't over zijn, 10 dagen zijn 2 weken geweest maar goed, 't oortje loopt niet meer, maar er komt wel een vreemde geur vanaf, echt behoorlijk stinken zeg maar, is dit normaal na een ontsteking? Ze heeft er verder geen last meer van, of maar weer de dokter bellen voor haar oortje. Is dit normaal? Wie oh wie kan me helpen, alvast bedankt!
Hier ook. 19 maart gaan we naar de kno. Een oor hoort niet te stinken vind ik. Mijn zoontje heeft ook buisjes en beide alle amandelen eruit, dus combineren we dit met een controle afspraak. Ik zou de ha nog even naar t oortje laten kijken.
Een oortje hoort idd niet te stinken nee haha dat vind ik ook, bel morgen meteen weer even de dokter op, nog meer mensen er bekend mee? En buisjes hoe gaat dat in z'n werk eigelijk? Heeft 't kindje er last van? Amandelen doen ze niet meer zo snel knippen had ik begrepen?
Buisjes kreeg mijn zoon met 1,5 en toen werden gelijk de neusamandelen geknipt. Keelamandelen een half jaar later. Maar hij was er dan ook erg vaak ziek van. Hij was weer erg vlot opgeknapt. Vond t erg meevallen allemaal.
Een loopoor kan inderdaad erg stinken. Zoonlief had ook echt zo'n kaasgeur aan zijn oortje, blèh. Het kan zijn dat het oortje nog niet helemaal genezen is, ook al komt er nat meer uit. Zou inderdaad even naar de ha bellen. Wie weet krijgt ze toch druppeltjes. Beterschap!
Ik bel vandaag even de dokter op, vanmorgen toen ze opstond heb ik nog eens geroken was de lucht al bijna weg! Maar bel evengoed even voor advies, hopen dat ze er nu eindelijk vanaf is de ontsteking.
Klinkt misschien heel stom hoor, maar mijn broertje had dat vroeger ook. Mijn moeder is overal geweest en heeft zich eeuwen afgevraagd waar het nou door kwam. Wat bleek? Omdat hij best veel huilde liepen de tranen zn oren in. Dat ging smetten en daar kwam de lucht vandaan. Misschien ver gezocht hoor, maar kwam ineens in mij op. Succes verder!
Hoi! Ben bij de dokter geweest, en omdat er wat vuiligheid in zat door de ontsteking kan het gaan ruiken, ze heeft gelukkig geen ontsteking meer, heb oordruppels gekregen en binnen een week zal 't weg moeten zijn. Bedankt voor de reacties!