Mijn nieuwe verslaving, bodypump

Discussie in 'De lounge' gestart door JongeMama22, 4 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Hoi dames,

Ik ben altijd al wel sportief geweest, deed veel aan hardlopen en krachttraining. Op gegeven moment het plezier in hardlopen verloren.

Maar ik ben nu helemaal van het bodypumpen:D:D Vind het zo ontzettend leuk, ga 3 keer per week.

Zijn hier nog meer dames die aan bodypump doen?

2. louan

louan Niet meer actief

Ik heb het een aantal jaren geleden ook gedaan!! Super! Sinds kort weer begonnen met sporten en ga ook zeker de bodypump weer oppakken:)

3. JongeMama22

Het leuke vind ik dat ik door kon blijven gaan tijdens mijn zwangerschap, uiteraard wel met wat aanpassingen.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb het gedaan...en vond het wel aardig

Ik ben meer een cardio verslaafde en ik fiets 4 keer per week en doe maar 2 keer kracht. ( wel met gewichten)

5. Logan

Logan Niet meer actief

Ooo ik was er zo verslaafd aan. En nu door mijn nieuwe werk weet ik ff niet waar ik de tijd vandaan moet halen om te gaan.

6. JongeMama22

Met fietsen heb ik dan bijvoorbeeld niet zo veel mee, spinning zou niks voor mij zijn, maar ieder zijn ding toch, je sport trouwens wel veel zeg, lekker actief:D

7. Armina

Armina Niet meer actief

Ik heb het jaren gedaan. 2x per week met het uur ervoor of erna spinning. Ik mis het wel. Ben ernstig ziek geweest en heb daar wat lichamelijke beperkingen aan over gehouden, dus het gaat hem niet voorlopig niet meer worden. De sportschool waar ik nu lid van ben geeft het ook niet, dus dat helpt ook niet echt ;)

8. JongeMama22

O jeetje, toch niets ernstigs hoop ik? Zit er geen sportschool in de buurt die het wel geeft?

9. augustus

augustus Niet meer actief

Verslavend werkt het! Heerlijk om te doen.
    Ik doe het graag 2 x per week. ALLES wijkt ervoor :)

10. JongeMama22

Bij mij ook haha.

11. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Hou niet zo van groepsverband sporten. Kan het ook niet bij houden (lichamelijke beperking.

Wel lekker dat je goede verslaving hebt gevonden:D

12. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    fijn dat het jou goed past....ik mag het sowieso niet met mn knie maar het is gelukkig ook niet mijn ding. ben meer van de cardio en gewone kracht

13. JongeMama22

Ieder zijn ding natuurlijk, ben van mening dat iedereen een sport moet zoeken die bij degene past. Bij de ene is het boksen, bij de ander hardlopen, bij mij is het dit.
    Ben blij dat ik mijn sport heb gevonden.

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja heerlijk is het als je iets vindt wat je echt leuk vindt.

Ja ik hoor trouwens wel vaker dat mensen meestal of cardio of kracht fijner vinden.

15. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Respect hoor.
    Ik word al moe bij de gedachte alleen al...:)

16. JongeMama22

Er zijn ook sporten die wat rustiger zijn:D

Deel Deze Pagina