Is er toevallig iemand hier die weet of er adapters bestaan om de maxi cosi cabrio op de quinny y2k te bevestigen? (freestyle) Het is namelijk een ouder type quinny en juist een van de nieuwste maxi cosi's Ik heb al verschillende babyzaken gebeld, maar daar komen ze niet verder dan : hebben we niet meer in het assortiment en de leverancier kan ze niet meer leveren omdat het type te oud is. maar ik vraag me juist af of die specifieke cabrio er op kan of niet (de oude maxi cosi's namelijk wel) Is er iemand die dit herkent of weet of me er aan kan helpen? groetjes Niva
Mjah het is de Y2k reiswieg die er op zit, dus ik neem aan de kinderwagen dan ook..en dat is 2000 als ik het goed heb, toch?
Wij hebben ook een van de nieuwste maxi cosi's maar een Quinny Y2K en dat past niet... Die adapters zijn niet hetzelfde.
owwwwwww wat erg..ik was er al bang voor! Verdorie en die vrouw van wie hem kochten zei van wel We vonden juist die maxi cosi zo stoer staan op die quinny.. *zucht* de boel nog maar eens herzien dan..
Het is een ander systeem... En wij zijn met het hele spul naar Prenatal geweest en daar zeiden ze ons inderdaad ook dat het een te oud type was, de fabrikant kan dat niet meer leveren. Tja... Wij hebben dus nooit de maxi cosi op de Quinny gehad. Het enige wat je kunt doen dan is je Quinny op marktplaats zetten en zelf een nieuwer type kopen... Succes ermee!
Ja dat is dan wat ik inderdaad ga doen! dank je voor je reactie, ben erg blij dat ik nu duidelijkheid heb..alhoewel ik liever iets anders had gehoord natuurlijk. Thnxx (ik had ook al gebeld met babyplanet e.d. maar daar begrepen ze mijn vraag niet echt geloof ik) Groetjes Niva