Hoi, Mn vriend is bijna jarig, nu wil ik mn dochtertje hem ook een cadeautje laten geven. Weten jullie iets liefs/leuks wat ze kan geven. Hij weet zelf nooit cadeautjes voor zichzelf te verzinnen.
Ik zou haar zelf iets laten maken. Tekenen of knutselen. Erg persoonlijk en niks zo leuk als een knutsel van je eigen kind toch?
horloge waar je haar naam op de achterkant laat graveren (digitale)sleutelhanger met foto van dochter & hun samen
Het boek: 'papa, vertel 'es?' Dat is een boek waarin hij zelf vragen mag beantwoorden en naar eigen believen foto's kan opplakken bij zijn teksten en zelf opschrijven. echt een aanrader, google het eens, zou ik zeggen.
bol.com | Ik Vind Je Lief, Papa, Kristina Stephenson & Jillian Harker | Boeken Dit boekje! (Alleen even een andere winkel vinden, want bol heeft 'm dus niet, maar was hier een geslaagd viorleescadeau!)
Een nieuwe auto ( daar zou mij man blij mee zijn ik zou kaartje online maken met hun foto erop, of zo een chocoladehartje met hun foto erin. Succes en alvast proficiat met jouw man!