Ik zit met kriebels op de bank.... Dochter van bijna vier is vanavond voor het eerst mee met papa naar een voetbalwedstrijd... Ze was al mee geweest naar de open dag en sindsdien was dit haar grote wens.... Vond haar eigenlijk nog te jong...maar gezwicht voor smeekende gezichten van beiden Allerlei doembeelden...papa kwijtraken in de menigte, vuurwerk, rellen...enz Papa heeft beloofd goed op te passen en voor de drukte het stadion te verlaten...maar zal blij zijn als ze straks weer veilig in bed ligt... Iemand ervaring hiermee?
Toen we nog alleen de oudste hadden gingen we vaak met haar naar Ajax. Ze was toen nog een baby maar is altijd goed gegaan
Met een baby zelfs..... Ik ben denk toch gewoon teveel een doemdenker ... Kreeg net al foto doorgestuurd van heel vrolijk gelukkig meisje... Dus zal wel goedkomen. .
Ja hoor, mijn zoons gaan al mee naar PSV sinds ze 2,5 zijn haha. Dochters zijn trouwens ook van kleins af aan mee geweest, alleen de oudste nu niet meer en de jongste dochter (17) gaat nog af en toe.
Onze dochter is ook twee keer meegeweest met haar vader en beiden keren prima gegaan! Maar ik snap je gevoel wel hoor, is ook spannend. Fijn dat op de foto te zien was dat ze het zo naar haar zin heeft. Komt vast met hele verhalen thuis
Spannend!! Maar mijn kind ging echt niet mee. Hij is (2,5) mee naar de open dag van Feyenoord geweest en noway dat ik hem meegeef /meeneem naar een wedstrijd. Niet leuk voor hem en zeker niet voor papa/mama hahah. Hij is te druk/onrustig daarvoor. Met m'n werk (in een stadion) zie ik ook veel kinderen. En dat (vooral in dat vak)Snap ik echt niet. Nogmaals het ligt puur aan je kind en aan het vak haha Hoe heeft ze het gehad? Ene haar 'club' gewonnen?
Ze vond het helemaal geweldig! Bij thuiskomst nog juichend en clublied zingend...hele 'uitleg'gehad over gele en rode kaarten...zucht...ik wilde een 'paardenmeisje'
Lijkt me heerlijk zo'n dochter . Onze oudste is ook wel eens meegeweest naar een voetbalwedstrijd. Ik heb me er eigenlijk nooit druk over gemaakt. Ze vond er alleen niks aan. Kampioensfeesten daarentegen vinden ze allebei geweldig. Als er maar iets te vieren valt dan zijn ze er graag bij
Zoontje is toen ie bijna 4 was met m'n nichtje en haar vriend mee geweest naar AZ, ik kreeg foto's van ze en die blik van 'm, onbetaalbaar. Hij kwam thuis met een AZ sjaal, gekregen van een echte hooligan, was de hit in de bus (hij zette kinderliedjes in) en hij roept nog regelmatig 'retteketet AZ' Je dochter heeft ook genoten lees ik, leuk
Leuk toch al vind ik het ook jong hihi. c wil ook wel eens mee naar waar mamma werkt nou nu nog niet. Maar als het er ooitvan komt wel in de vak waar ik werk. niet bij de kinder gedeelte. hier waarik werk is de kindervwk tussen de hardekern en uitvak.
Er gaan vast nog veel wedstrijden volgen....opa en oma vroegen vanavond wat ze wilde hebben voor haar verjaardag...het eerste wat ze zei....een clubshirt (of jurk als ze die hebben) 😂
Geen ervaring maar ik moest zo lachen om je opmerking "ik wilde een paardemeisje." Wat fantastisch dat je man en dochter dit met elkaar kunnen delen!