Een avondje 'laptoppen' saai ? Ik vermaak me opperbest . Ik doe heel veel dingen tegelijk . - OS kijken live op de laptop - NIeuwe interieurideetjes voor in huis opdoen op leuke blogs - Alvast stiekem vakantiebestemmingen bekijken voor volgend jaar - Facebookkkk! Enz. enz. En als ik het even zat ben, via uitzendinggemist een uitzending van 'Kinderen geen bezwaar' terugkijken. Altijd leuk!
Ja, maar ik ben altijd te laat. De pendelkraampjes zijn steeds dicht als ik kijk Ik wacht trouwens ook al 2 mnd op een pendelvraag.
ik ga dalijk maar mijn of 6 seizoenen van flikken maastricht aanzetten of baantjer ... hummm moeilijke keus of hoor ik manlief boven komen??????? (loopt altijd als een koe de 7 trappen op)
ik zit ook vaak via mobiel om ze te checken hahahah ! 2 maanden denk ik niet dat je hem terug krijgt ff opnieuw aanvragen
haha, leuk manlief thuis peet! stopcontact...whahahaha gekke man! hmm, tv op de laptop kijken...zou ook manlief kunnen vragen om dat tv aan te zetten, die staat nu uit..........ook gezellig. Sfeerverlichting aan, en wij beide achter een laptop!
haha hebben wij ook vaak gedaan allebij laptop op tafel grote bak chips en 2 liter cola *zwijmel* dat waren tijden ... nog zonder kind net verliefd... haha tijden veranderen .. tja manlief thuis eerste wat ik krijg is een kus en daarna de tekst ga ff schijten nou heerlijk hoor romantisch!
Owww ja, ook super leuk! Ik vind 'Kinderen geen bezwaar' naast de humor ook zo lekker kneuterig, hihi . Heerlijk om met een bakkie thee te kijken.