das typisch ik...droge en stomme dingen zeggen..op mijn dingen komen zo vaak zulke domme commentaren.....
ja had ik zelf niet kunnen bedenken he....... een puzzel die in stukjes ligt....... hoe verzinnen ze het!
een uur! wow...ik ben al blij als ik 10 minuten per half jaar haal.... je begrijpt het vast wel....niet mijn bezigheid...
Ik had mijn strijk met 15 minuten gevouwen. Begin van de avond, en manlief heeft toen de keuken opgeruimd... best een goeie deal dacht ik zo
ik zit nu naar de film insidious te kijken met een half oog .. das niet leuk als er dan net een schrik moment is ... zucht en geen lamp aan .. howw
hahaa jiska, neeeee idd! maar begin nu wel moe te worden....lig er meestal al in, kleinste man komt zo om 12 nog eens voor eten en dan om 5 uur ofzo nog eens..... Dus ga zo toch eens mijn luiken laten zakken....(wel de stekker in het stopcontact doen) en niet zoals gisteren dom staan kijken en me bedenken waarom gaan die dingen niet naar beneden......... oh en mijn andere luiken dan ook maar toe doen...maar die gaan vanzelf dicht hoef ik geen stroom voor te hebben.....toch wel handig dat lichaam van ons.....
ik heb weleens toen ik een jaar of 9 was liggen bedenken wat het is om te voelen dat je in slaap viel dus ik bleef heel lang wakker om het moment te voelen dat je weg doezeld,, nou nu 13 jaar later weet ik het nog niet .. !
Vrûger (toen ze poepen met lange oe schreven) in 2010 ging het vaak ook zo in de NOD topic waar ik schreef. Mis dat best wel. Ik heb een paar keer geprobeerd daar mee te schrijven maar tóch is het anders....