neeeee ik ook!! en idd weet het ook nog steeds niet hahaha. Weet wel wat het is om te dromen wat ik wil, en dan half wakker te worden en weer door te slapen...ook lekker
Daar hoor ik ook thuis! Geen idee waarom ik daar nooit mee heb geschreven?? Hooguit 5 x ofzo? hmmm...
ja...mis dat ook wel...was idd heel leuk! ging eerder ook al zo..vanaf 2008 ongeveer was dat ook..weet niet of dat nu nog is..kom er nooit meer hahaha
haha serieus !! whawha wel comisch .. ja dat dan weer wel dromen over wat je wil maar verder of dat ik met mijn dekbed overtrek een grote jurk om me heen maakte ... en deed alsof ik prinses was.. dat was toen ik een jaar of6 was
Ohh waarschijnlijk omdat ik EIGENLIJK in januari thuis hoorde maar dokter do-little besliste dat het december zou worden
omdat ze toen allemaal naar een apart forum zijn gegaan .. en er nu gewoon niet veel meer aan is .. en bijna uitgestorven ze zijn daar nog met 1 bezig .. in 1,5 jaar
ooo oook fijn ! bedankt hahaha ! altijd handig .. net voor de kerst ofzo .. had je beter jan kunnen hebben
Het was daar allemaal oohh en ahhh.... terwijl ik dat gevoel niet had. Dat zal het gevoel vanuit mij wel zijn geweest. Maar de oohh en ahh tijd hebben we wel goed ingehaald gelukkig
nee ik was geen prinses...ik was de draak in zijn hol....mijn moeder vond mij altijd een draak van een kind...dus dan was ik dat ook! ging gepaard met veel gegrom en gesnuif...totdat de lucht onder de deken op was en ik er met een vuurrode kop onderuit kwam...en mijn mams daar met haar handen op haar heupen stond te kijken....zo uitgeraasd? ga dan nu maar liggen en slapen voordat je van je stokkie valt....... nuchtere mams...
15 december had dokter do-little beslist. Had nog een gaatje vrij in zijn dagplanning denk ik. Waren toen met 2 dames die werden ingeleidt die dag.
hihi, ik hoor bij de janu 2012 mama's...mijn mijn dokter besliste ook dat het december zou worden.......offeuh eigenlijk mijn bloed en urine en hoge bloeddruk....
whawhawha .. nee dat heb ik ook wel een keer gedaan .. maar niet als draak .. .. fijn weer zo'n schrikmoment ! ahhhh !
Ik heb ooit een tent gebouwd in mn slaapkamer van stoelen en dekens. Ik ging daar ook in slapen. Tot ik het benauwd kreeg... paniek in de tent en uiteindelijk gewoon in bed geslapen haha!
lol nee minder lol later was 12 ofzo heb ik dat een keer gedaan onder de dekens gelegen net zo lang tot je geen adem meer kon halen omdat het zo benauwd was ..
hihi, leuke herinneringen... ik ben ook ingeleid! vond ons ventje alleen niet zo leuk...toen ze zijn water weg lieten lopen ging hij er vandooooooooor.......zijn hartje hield er ineens mee op...... Lig je dan alleen op de verloskamer....man nog thuis want het zou nog wel ff duren, en dochter moest naar school.....gyn was er nog niet....vk had me alleen gelaten en de zusters waren ook pleite... gezellig.....piepperdepiep.....weg piep!
Toen ik 24 was.... met een verkering onder de dekens met van die glow-in-the-dark dobbelsteentjes.... whahahaha!! Vééls te benauwd als je daar met z'n 2en moet ademen hahaha! Ook geen goed idee!