kids op internet

Discussie in 'De lounge' gestart door moes, 27 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Zit hier niet n stukje portret recht bij trouwens?

2. Siem

Siem Actief lid

7 apr 2007
    399
    0
    0
    Nee, absoluut niet! ten eerste wil ik sowieso geen foto van mijn dochter op een website vinden, ten tweede al helemaaaaal niet in ondergoed.

Wel goed dat de foto's er nu vanaf zijn.

3. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

vindt het ook raar om te horen dat die kleintjes in hun ondergoed gymen? er bestaat ook gymkleding voor kleintjes hoor..

4. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ik zou me er niet fijn bij voelen.

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik zou er ook niet blij van worden

maar ik zou ook niet willen dat mijn kind in haar ondergoed gymde. heb ik nog nooit gehoord of gezien. zo moeilijk is het toch niet om sport kleding voor die kindjes. al is het aleen een sportbroekje.

6. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Wij gymden "vroeger" (lees: 20 jaar terug)ook al in ons ondergoed dus vind het niet vreemd. Maar ik zou mijn kind niet zo op internet willen en zeker niet naakt zoals ik in een ander topic las.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Inderdaad. Ik heb vroeger nooit in mijn ondergoed hoeven gymmen.

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Als juf, alle kleuters in sportbroekje en t-shirt hijsen, is niet altijd zo'n makkelijke opgave. Dat wordt, denk ik, wel eens onderschat.

Toen wij zo'n 5 jaar geleden in het speellokaal gymden, gingen ze ook in ondergoed.Voordat al die kinderen hun kleding uit hebben, en in schoenen staan, ben je zo een half uurtje kwijt. En dan heb je het nog niet eens over het aankleden (dat duurt namelijk nog langer). ;)
    Helaas is het met de zelfredzaamheid van kinderen nog wel eens ver te zoeken. Sommige kinderen staan dan ook heel afwachtend af te wachten, tot de juf, hun kleding aan komt doen.
    Verder lopen kinderen op het zwembad, ook in bikini/zwempak. Dus daar zie ik het probleem niet zo van in.

Verder zie ik het probleem niet zo, bij foto's op het internet zetten, van bijv. kerst/sinterklaas. Kinderen in ondergoed op Internet, vind ik dan een stapje te ver. Dus daarvan vind ik het goed dat je dit hebt aangegeven.

Verder, denk ik, dat veel scholen niet stilstaan bij het feit, dat ouders bezwaar hebben tegen publicatie op internet. Deze foto's worden daar juist opgezet, om ouders tegemoet te komen. Zij zien immers wat het kind doet op school en hoe leuk hij/zij het daar heeft. Misschien een idee om dit als tip, bij de directie van scholen neer te leggen. Ik had er namelijk ook nog nooit bij stil gestaan.

9. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    Zo goed als alle scholen gymen in groep 1 en 2 in hun ondergoed, of maillot of t-shirt wat ze al aan hebben.
    Vanaf groep 3 in gymkleding, omdat ze het dan grotendeels zelf kunnen en doen.
    Zie het verschil met een kort gymbroekje en een onderbroek niet , en als inderdaad de juf 27 kinderen in en uit de kleren moet helpen, gymen ze niet lang.

10. Writer

Writer Niet meer actief

hier gymen ze echt niet in ondergoed , groep 1 en 2 , iedereen heeft shirtje en korte broek aan

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dat doen ze bij ons nu ook, maar dat komt omdat we nu een andere manier van gymen hebben. Eigen ouders trekken de gymkleding aan en leerkrachten en hulpouders, trekken de gymkleding uit en de andere kleding aan. Dit kan nu zo geregeld worden, omdat gym aan het bgein van de dag plaatsvindt. Maar als je de pech hebt, in het midden van de ochtend te gymen, dan is dat niet zo makkelijk. Oordelen is wel makkelijk, maar praktisch gezien werkt het soms, toch even anders. ;)

12. GhitaThakoerdin

ze hebben toch weinig te doen in een kleuterklas.. is nou niet zo dat ze al leren lezen en schrijven dus een half uurtje extra nemen om alle kindertjes in de gymkleding te steken.. :p

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Pardon? Ook bij kleuters wordt er hard gewerkt hoor, om bepaalde doelstellingen te halen. Het lijkt alleen maar spelen, maar er wordt dus wel degelijk onderwijs gegeven.

14. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    :rolleyes:

15. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    bij mijn zoontje in de klas, (hij zit in groep 1) gymmen ze gewoon met kleding aan. en dan gymschoentjes aan, ik vind het helemaal niet nodig dat ze de kleren uittrekken en dan in ondergoed gaan gymmen. Kleuter gymmen echt niet zo hard dat ze er van moeten zweten. En foto's op het internet van mijn zoontje in ondergoed vind ik niks. Ik had het inderdaad ook eraf laten halen.

16. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    :rolleyes: :rolleyes:

Nou ja zeg, ik heb gisteren 10 minuten gesprek gehad van Mert, nou hij doet meer op een dag dan ik hoor. Hier een werkje, daar een werkje, dan op de pc enz enz. Ze leren echt super veel en daar is de juffrouw de hele dag bij. Tis echt niet makkelijk om juf te zijn en je tijd fatsoenlijk in te delen.

17. GhitaThakoerdin

ohw nou wilde jullie niet voor het hoofd stoten hoor..
    wist dat ook niet.. onze dochter is nog maar 7 mnd dus gaat nog niet naar school haha..

18. GhitaThakoerdin

erg vijandig zijn jullie hier altijd... jammer...

19. Sazou

Sazou Lid

21 dec 2006
    20
    0
    0
    Noord- Holland
    Mischien eens nadenken over hoe jij dingen neer typt Ghita en dan niet alleen in dit topic. :(

20. GhitaThakoerdin

ik bedoel dit helemaal niet verkeerd naar jullie toe, maar velen vatten dat wel zo op..
    vervelend is dat...

Deel Deze Pagina