Ik heb vandaag 6 producten bij bol.com besteld. Bij 5 daarvan stond : voor 23:00 besteld, morgen in huis. heb het rond 14u besteld. maar nou kijk ik net bij mijn bestel status en staat er : Word verwerkt - word verwacht 07-03-2014. Als dat zo is vind ik dat niet zo netjes..mooie praatjes maar niet nakomen daar heb ik echt een vreselijke hekel aan.... Is toch raar dat ze dan zeggen voor 23u besteld.volgende dag in huis en er vervolgens iets heel anders staat? Of ligt dat aan mij ?
Dat is inderdaad wel erg vreemd, normaal komt bij mij alles van bol.com de dag erna gelijk binnen, soms een dagje later maar dat ligt dan aan de tnt. Is het door jou bestelde artikel plotseling niet meer op voorraad oid? Alhoewel dat dan normaal altijd al bij het bestellen vermeldt wordt.
Ja, heb ik ook een keertje gehad. Waarschijnlijk zit er een product bij met een langere levertijd en staat het vinkje aan met alles in een keer leveren. Ik had dat vinkje helemaal niet gezien, maar daar kwam ik dus achter door de klantenservice te bellen.
Oh ik zal even kijken of ik dat vinkje kan vinden dan of kan je die niet uitzetten ? Er is idd 1 ding die geloof ik 3-5 dagen zou duren.
Heb net in de shop gekeken en het staat er nog steeds bij dus denk het niet...lijkt me ook wel.sterk dat dat bij alle 5 de producten het geval is dan. het gaat om oa luiers enzo
Volgens mij bij de volgende bestelling. Je zal het nu niet meer morgen bezorgd krijgen. Helaas. Ik heb dat toen ook aan de klantenservice gevraagd om het dan toch apart te leveren, maar dat kon toen niet. Ik heb toen alles geannuleerd. Bij mij ging het toen o.a. om een voetenzak voor in de maxi-cosi en heb dat toen bij de babydump besteld (hmmmm, de laatste zin is natuurlijk enorme non-info voor jou )
Als er 1 product is met een langere levertijd wordt standaard alles pas geleverd als zij alles op voorraad hebben. Er was altijd wel een keuze om de artikelen die op voorraad zijn meteen te leveren, maar dan moest je dat wel kiezen. Als je uit gaat van een zondag en maandag waarop niet bezorgd wordt is de uiterlijke datum ook 7 maart.
Grrr wat irritant dan zeg ze vermelden dat ook nergens. ga daar wel een klacht over indienen zet het er dan duidelijk bij pff... Ik had nu luiers..natte doekjes..nieuwe drink beker een potje en een wc verkleiner en nog een andere drink beker. Had graag de luiers morgen dus in huis willen hebben....grrr
Ik heb ooit aan de hand gehad dat ik 1 pakket handdoeken bestelde en 2 pakketten washandjes.. Oké alles betaald.. Ik ga naar mijn afhaalpunt, er lag enkel 1 pakket handdoeken & 1 pakket washandjes klaar Na wat gebel kwam het erop neer dat de washandjes opeens op waren (Dat hadden ze wel eerder kunnen vermelden vind ik) Heb wel correct mijn geld daarvoor terug gekregen en een kortingsbon extra.. Voor de rest nooit problemen gehad met de levertijd ofzo! Als je het naar een afhaalpunt laat brengen en niet bij je thuis, duurt het wel altijd langer dan 1 dag!
Staat er niet bij het product dat het een langere levertijd heeft? Dat kan namelijk ook het geval zijn. Dan vervalt die regel voor 23:00 besteld is morgen in huis.
ik heb dit ook vaker gehad maar dan kwamen de artikelen die wel geleverd konden toch de volgende dag. Ik wilde juist dat alles in een keer geleverd zou worden dus dat vinkje had aangezet . Zou dus best kunnen dat je vandaag gewoon alles krijgt wat leverbaar was.
Vl wilde mij verrassen voor me verjaardag en had een nieuwe tv besteld was in de aanbieding, op de dag die bij bestellen stond netjes vrij gevraagd zodat hij thuis was, werd niet bezorgd kreeg eind van de morgen een mailtje, gebeld zou een week later komen (hij blij dat hij hem 2weken voor mijn verjaardag had besteld!) dag voor de aangegeven leverdatum gebeld, nee was geen probleem, weer eind van de morgen een mail, toen stond erbij dat ze niet wisten of hij nog geleverd kon worden binnen 3 maanden, zou ook ineens via een derde gaan, stond ook niet bij de officiële bestelling. Terwijl op de site stond dat hij voor 23.00 besteld volgende dag bezorgd (niet meer met de aanbiedingsprijs). Hij heeft hem geannuleerd. Ik had het met de kerstcadeautjes 1,5 week later, alles zou voor kerst binnen zijn, ja dus niet, de 27ste pas, van de 5 artikelen zaten er maar 4 in de doos, gebeld zou nagezonden worden binnen 2 werkdagen, na een week nogmaals gebeld, toen zou het ineens niet meer nagezonden worden, wel na stampij maken mijn geld terug gekregen en een tegoedbon voor de verzendkosten. Uiteindelijk opnieuw besteld en netjes geleverd gekregen. Maar was voorlopig wel het laatste wat ik er besteld heb!
Zojuist schreef ze dat 1 product een levertijd heeft van 3 tot 5 dagen! Dus daar heeft het mee te maken inderdaad. Had in december zoiets bij de Hema. Daar stond expliciet bij vermeld dat het artikel op voorraad was en de volgende dag bezorgd zou worden. Niet dus! Een paar dagen later kreeg ik plots een mailtje dat het wegens drukte niet eerder bezorgd kon worden. Een week later had ik het dan eindelijk binnen terwijl ik het juist snel nodig had.Wel aardig trouwens dat ze er een klein cadeautje bij in hadden gedaan.
Ja id 1 ding heeft een langere levertijd maar nergens stond beschreven: Als uw dit besteld vervalt de regel voor 23u besteld morgen in huis. bij het betalen of iets ook niet dus daar mogen ze best wel wat aan doen dat voorkomt een hoop verwarring
@be happy idd als je t wel echt nodig hebt met spoed dan ga je er vanuit dat je het de volgende dag in huis hebt.
Oke, je zou denken dat dan de rest wat geen langere levertijd heeft wel de volgende dag zou worden geleverd. Misschien hebben ze gedacht ( of heb je dat aangevinkt ) dat ze alles in 1x versturen. Maar goed, ook al heb je het snel nodig, als er staat 3-5 dagen lever tijd dan zul je daar rekening mee moeten houden.
Nee naar mijn weten niks aangevinkt. ja dat snap ik maar je gaat er vannuit dat ze de andere producten dan wel gewoon meteen versturen anders had ik die andere wel niet besteld.