Van die kralen oid voor de spaken van zn fiets. Fietshelm, vlagvoor zn fiets, stoepkrijt. Of idd knutselspullen. Voor alyssa vinden we het dit jaar ook moeilijk. Ze krijgt een nieuwe fiets, maar de accessoires heeft ze al op de fiets die ze nu heeft. gelukkig is het een echt meisje en vind ze shoppen nu al leuk dus dat maakt het al wat makkelijker.
Misschien een abbo op de dierentuin? De beekse bergen kost 40 per jaar, ik heb voor mijn neefje in ieder geval al een pracht kado ( ik geef het wel pas op zijn 4e verjaardag omdat het dan wat leuker is voor hem). Laatst kwam ik bij n vriendin die haalt voor de winter de zand uit de bak, en doet er ballen in. Afgelopen herfst/winter heeft haar zoontje de grootste schik gehad in zijn eigen ballenbak. Verder geef ik vrij veel boeken aan de jarige, en speelgoed echt alleen op verzoek. Je hebt zo'n site, volgens mij heeft het: mijnlijstje.nl?? Daar kun je namelijk gewoon de kado's invoeren die je wilt hebben, je mailt dit aan iedereen en diegene kan zelf aankruisen wat hij of zij wilt kopen. Ik zie dit steeds vaker namelijk en vind het zelf wel handig.
Dat lijstje.nl werkt bij ons helaas niet. Afstrepen pakt hij soms en zet het later terug. Dus alsnog drie dezelfde cadeaus. En laatst zelf ook wat dubbel gegeven ondanks dat we het allebei hadden afgestreept!
Ik zou ook absoluut geen gehoor geven aan een verzoek iets te doneren. Bij een kinderverjaardag vind ik dat je met een cadeautje komt en zolang de directeur van zo'n organisatie niet minstens de helft van het belachelijke salaris+ bonus aan zijn eigen fonds geeft krijgen ze niets van mij.
Hmm onze dochter krijgt elk jaar balletlessen voor d'r verjaardag en een nieuw balletpak. Wil je zoontje niet op een sport? Rolschaatsen is misschien ook een idee.. Pfoe..
Mijn zoontje heeft ook al zoveel. Hij slaapt nu in een peuterbed, maar hij word 6 dus tijd voor een groot bed. Ik wil graag een bed van zomerzoen, leuke bedden maar best duur dus ik vraag of mensen mee willen betalen aan het bed en eventueel beddengoed.
hier ook genoeg speelgoed en laatste x het volgende gevraagd - kleding - schoenen - geld voor julianatoren - geld voor gym - geld voor dierentuin - geld uit eten - bonnen speelgoed winkel - dekbedovertrek
Maar..je kind hoeft toch niet perse speelgoed?! Hij gaat naar de basisschool, een leuke nieuwe rugzak, vriendenboek, nieuwe schoenen, leuke pet, broodtrommel en beker, naamstickers, gymschoenen... Kinderen moeten ook leren dankbaar te zijn voor andere cadeaus dan speelgoed.
Mijn zusje heeft mijn dochter meegenomen naar de theater voorstelling van Woezel en Pip, ze vond het fantastisch!!! Dus misschien kan je dat soort dingen voorstellen? Dagje naar iets leuks in de vakantie, naar de bioscoop, logeren met wat leuks doen, avondje mac..... Mijn dochter heeft ook een shirt gekregen en is er helemaal blij mee. Omdat we gaan verhuizen heeft ze ook nieuwe lampen gekregen, stickers voor op de muur. Als ze op een verjaardag veel speelgoed krijgen hebben ze er op een gegeven moment geen lol meer in, zijn het overzicht kwijt of overwelmed...
oh en misschien iTunes tegoed, een leuke cd of dvd (nemen weer wat minder ruimte in) een cd spelertje voor op de eigen kamer....
Lisa wordt 4 en dit is haar lijstje: Vriendenboek Smurfen broodtrommel, drinkbeker enzo Knuffeltje (met van die grote ogen) Bordjes van blond Amsterdam Badparels, badschuim (Etos heeft grappig schuim in een spuitbus) Schilderij voor haar kamer (ikea, gekleurde badeendjes) Paarden broodtrommel Paardenstal Littlest pet shop Het meeste is dus geen echt speelgoed maar zijn wel dingen die Lisa echt leuk vindt.
Oh en spellen zijn altijd leuk. En verkleedkleding misschien? Wij beperken trouwens de cadeautjes met Sinterklaas en kerst, omdat we teveel speelgoed niet nodig vinden.
- tiptoi (en evt uitbreidingen hiervoor) - watertafel - fietsbel en evt verlichting voor op zijn nieuwe fiets. - fietshelm - oefenboekjes groep 1-2 - kapla - Lego
Oh, en mijn zoontje is, ondanks dat hij er eigenlijk nog iets te jong voor is, helemaal gek van zijn kidizoom (fototoestel voor kids).
Mijn moeder pakte vroeger de cadeautjes waar Nog niet mee gespeeldc was gewoon weer in. En als je binnen kwam pakte je een cadeau van de stapel... en genoeg is toch genoeg? !?!?! Als je dat duidelijk laat weten