Ben ik overbezorgd? Of is het bed echt een martelwerktuig

Discussie in 'De lounge' gestart door Wachtende, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Beste allen,

Ik had een superschattig bedje gezien...leuke aanbieding online gespot. Maar er zaten wat schanieren die ik toch wel wilde checken op veiligheid.

Wat schrok ik daarvan zeg! Ik dacht dat de kindermeubels en speeltoestellen aan bepaalde eisen zouden moeten voldoen...maar ik zag er al verbrijzelde vingertjes tussen zitten en een gescalpeerde dame in bed.

De schanieren aan de zijkant (waarvan ik dacht dat ze nep zouden zijn) staan onder spanning. Ofwel een kind trekt eraan...kan de kracht niet meer tegenhouden en hoppa...daar gaan de vingers.
    Oke...misschien zie ik alleen maar wat er fout kan gaan.

Nou de deurtjes...hoe worden die vast gezet...met een heel fijn metalen schuifje. Dat schuifje komt precies een millimeter boven het matras...een beetje bewegen en alles wat er tegen komt zal geheid op zn minst goed pijn doen.
    De bevestiging van deze fijne schuifjes is een metalen blokje met scherpe puntjes.

Het gaat hier trouwens om het bedje Kiske van Happy baby
    http://cdn.deslaaphut.nl/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/k/i/kiske-grijs-3.jpg

Dit bedje wordt speciaal aangeprezen dat je hem al lekker vroeg kan gebruiken omdat hij zo veilig is. Echter zie ik echt een waar martelwerktuig.

Whaaa....

Ik probeer minder gevaar te zien in alles...maar dit soort producten helpen niet erg...

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zie ook overal gevaar in, en dit zou ik ook niet kopen!

3. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Oh God nee zeg. ..Is dit een martelbed :$
    Vind t iig ook spuuglelijk

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik heb ook maar gewoon nog even een veilig 2e ledikantje gekocht :)

Ik zocht een bedje met verhoogde zijkanten...dacht ik zoek alvast een peuterbedje voor dochterlief. Echter zit er overal zo'n instapgat.
    Dit was het enige bed wat ik kon vinden wat helemaal dicht is.

Nu maar gewoon ledikantje dus en als ze oud genoeg is een leuk bed. Ik vind die boomhut hoogslapers zo leuk...maar als ik bedenk op wat voor manieren ik allemaal uit mn hoogslaper gevallen ben durf ik dat ook niet aan hhaha

Op een paar plaatjes zag t er best leuk uit...toen we hem in het echt zagen hadden we echt zoiets van...euhmm...tja...ziet er toch anders uit:p

Maar wat ik me dus eigenlijk afvraag....hoe kan zoiets onveiligs nou gewoon als kinderbed verkocht worden?
    Bedoel dat sommige hem spuuglelijk vinden is geen motivatie om hem te verbieden...dat t vingers verbrijzeld vind ik wel een goede reden

5. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Wilde het net zeggen. :)

Zou dit ook niet kopen ts, gelijk heb je!

6. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Dat snap ik soms ook niet dat ze zoiets kunnen verkopen...zelfs maken. Maar dat heb ik met meerdere dingen dat ik denk...welke malloot verzint dit ;)
    (Ben heeel hard een voorbeeld aan t bedenken maar die zwangerschaps dementie helpt niet echt mee ;), to be continued)

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik vind het een onwijs stoer bedje. En ik kan me trouwens niet voorstellen dat die druk scharnieren aan de zijkant echt open en dicht te klikken zijn. Hier moet je ook behoorlijk sterk vor zijn.

Ik zou hier dan weer geen gevaar in zien, al zal ik daar later misschien wel op terug komen hoor.... Wel gaaf bedje!

8. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik heb door handoperaties en reuma echt weinig kracht in mijn handen...ik heb soms moeite met handrem van de auto te krijgen en het speenkoortje los maken bv...
    En ik kreeg ze dus ook gewoon ver genoeg open om er vingers tussen te krijgen...ik weet zeker dat het mijn dochter ook lukt.

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Euhhhh :$ Ziet er niet echt veilig uit nee..

10. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

haha, wat je zegt inderdaad. Ziet eruit als een middeleeuws martelwerktuig. .. een lelijk middeleeuws martelwerktuig wel te verstaan :p

Deel Deze Pagina