Hoi! In januari wordt onze meid 2 jaar. Ik ben nu al aan het nadenken over de kado's maar kan niks verzinnen. Hebben jullie nog goede ideeen? Ze krijgt natuurlijk met Sinterklaas al een paar kado's. -baby born -wandelwagen -keuken -magisch liedjesboek Verder heeft ze de wereld aan little people. Iemand nog een idee
poppenbuggy Klei Puzzels Fisherprice kassa Drie wieler Hello kitty duplo Ambulance/politie auto met geluid Nieuwe badspeeltjes Voorlesboekjes Loopfietsje Slee Pyama Dekbed overtrek voor een groot bed
Ze heeft van ons een driewieler gehad. Een hele coole, al zeg ik het zelf. Ze vind het helemaal prachtig. Driewieler Radio Flyer (Classic Red Tricycle) | Radio Flyer | Zoek op Merk | Maus & Co. Ik heb er al heeeel veel reacties opgekregen dat hij er zo mooi en stevig uitziet. En stevig is hij zeker. Wat ze van familie heeft gekregen is een duplo huis van Hello Kitty, hiermee is ze ook elke dag druk!
vanaf een jaar of 2 vinden ze het leuk om te gaan knutselen! stickers plakken is hier favoriet, maar ook kleien en plakken. hebben ook mooie houten rijgkralen gekregen die ook zeker in de smaak vallen! vanaf die leeftijd beginnen ze vaak ook met de "moeilijkere" puzzels......dus kado's genoeg om te vragen hihi..