Positie kleding gezocht!

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door cleopatra15, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Ik ben op zoek naar positie kleding!!!;)

- Broeken maat XL
    - T-shirts etc maat L
    - Meegroei bh's (cup 80c normaal)

Alles is welkom!

Ik wil er voor betalen, maar nog liever wil ik ruilen voor het volgende:

In ruil voor mooie sieraden!:cool:
    Ik bied een mooie ruil aan, handgenmaakte unieke sieraden, Je kunt kiezen uit mijn collectie 'heart jewels' voorbeelden te zien op http://www.levenscoaching.com/pagina31.html de heart jewels zijn met veel leifde gemaakt en hebben door het gebruik van halfedelstenen en kleur allemaal een eigen betekenis!

Je ook kunt zelf met een eigen ontwerk iedee via de mail/telefoon (of gezellig langskomen) aangeven wat voor sieraden je wilt hebben, dan zal ik ze speciaal voor je maken.

Je mag uiteraard zelf een bedrag noemen wat je voor de kleding wilt hebben hieronder zal ik beschrijven wat de sieraden ongeveer kosten normaal:

Lange ketting tussen de 30 en 50 euro
    Hals ketting tussen de 12 en 25 euro
    Armbanden tussen de 6 en 15 euro
    Tashangers 15 euro
    Ringen 2,50 euro
    Oorbellen tussen de 3 en 9 euro

In de sieraden kan glas, hout, kunstof, echte bloemen, fimo, schelp, halfedelsteen, tibetaans zilver en zilver verwerkt worden. Ik heb erg veel materialen om mooie dingen te maken!

Mocht je het heel leuk vinden dan mag je ook zelf je sieraden komen maken, dan kun je een leuke workshop krijgen met tips en trucs!

Dus heb je positie kleding over, of ken je iemand die dat heeft?
    Ik hoor het graag!

Liefs,
    Susanne :D

2. Superstring

Superstring Actief lid

3 feb 2011
    172
    0
    0
    hey meis. ik heb ook jouw maten en heb wel kleding maar dat waren alleen speciale leggings (omdat ik in de zomer hoogzwanger was kon ik gewoon al mn jurkjes nog aan) maar even een tip.

Koop bij de h&M mamma 3 zwangerschapsleggings en je kan al je leuke jurkjes en tuniekjes nog dragen.

bij de Hunkemoller verkopen ze tussenstukjes om je beha te vergroten, ik heb zo de gehele zwangerschap mijn eigen bh's kunnen dragen. werkte super en was geloof ik 2,95 voor drie tussenstukjes.

succes ermee en een fijne zwangerschap!

3. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Dankjewel voor de tips!
    Ik heb inmiddels al heel goedkoop wat dingen gevonden, en ben ook bezig met een leuke ruil!

4. ik heb redelijk wat leggings liggen.. wil ik wel wat mee!!

Deel Deze Pagina