Ontbrekende onderdelen bij Stokke V3

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door RSM, 12 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RSM

RSM Nieuw lid

12 jul 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb laatst een Stokke kinderwagen Xplory V3 Beige gekocht bij de Prenatal. Toen ik thuiskwam en de doos opende ontbraken de verkleiner van de buggy en de voorkap die vastgeritst zit aan de normale kap.

Helaas was ik de bon kwijtgeraakt maar ik ben toch terug gegaan naar de Prenatal (dat was de dag nadat ik het gekocht had).
    De medewerker herkende me zelfs nog maar weigerde me verder te helpen of uberhaupt met stokke te bellen...

Iemand en idee wat ik nu zou kunnen doen?

2. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoezo ben je dezelfde dag nog de bon kwijt geraakt bij zo'n duur artikel? Het is immers ook je garantiebewijs. Kan me voorstellen dat ze je dan niet verder willen helpen..

3. lootje80

lootje80 Niet meer actief

Heb je hem betaald met je pinpas?
    Dan zijn ze bij prenatal gewoon verplicht om in hun systeem de bon erbij te zoeken!

Succes

4. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lootje80, wat is je bron? Waar haal je deze wijsheid vandaan...? Heb zelf in een winkel gewerkt maar daar konden ze echt geen bon terugzoeken dmv. een pintransactie.

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Je pin afschrift Is wettelijk je betaal bewijs en dat geld ook.

6. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Een kassabon is niet altijd nodig. Je moet wel kunnen bewijzen dat je het product in de betreffende winkel hebt gekocht, bijvoorbeeld door een bankafschrift of door een verklaring van een winkelmedewerker.

Aldus de consumentenbond
    De medewerker herkende je dus dat is eigenlijk al bewijs genoeg

7. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

19 dec 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je nog weet welke dag en welk tijdstip je hem gekocht hebt, kunnen ze in het systeem de bon terugvinden. Ik vind het dom dat je de bon kwijt bent maar ik vind het verre van klantvriendelijk dat ze niet eens de moeite doen om je verder te helpen. Ik zou het via de klantenservice van de desbetreffende winkel eens proberen.

8. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hebben ze daar niet een papieren bestelbon in kopie? Ivm je voor een behoorlijk bedrag hebt besteld lijkt me dat vrij aannemelijk (hadden wij iig ook met kinderwagen/kamertje bij Babydump).

En idd, kom zeg, als de verkoopster je zelfs gewoon herkent, er moet toch wel iets terug te vinden zijn daar? Slechte service hoor.

Hoop wel dat je iig je bon nog terug vindt, ook ivm verdere garantie :(.

9. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier bij verschillende winkels gewoon garantie gekregen met een kopie van het bankafschrift waarop exact datum + tijd van pinnen stond. Onbegrijpelijk dat Prenatal zo moeilijk doet!
    En wij hadden bij Prenatal idd ook zo'n bon waarvan zij een kopie achterhouden, jullie niet?

10. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

19 dec 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarschijnlijk heb je net de verkeerde getroffen, ik zou het gewoon nog een keer proberen hoor. Je weet de tijd en wat je gekocht hebt, dat kunnen ze zo terugvinden.
    Anders klacht van maken, komt vast goed.

11. Minerva

Minerva Niet meer actief

Precies dit. Ik heb in een (kleding)winkel gewerkt en daar konden we van alle kassa's de bonnen terugzoeken. Als het goed is, kun je via internetbankieren nog wel het tijdstip terugvinden en dat maakt het zoeken iets makkelijker ;)

Ik zou in ieder geval wel z.s.m. actie ondernemen.

Deel Deze Pagina