Kidskraft keuken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door In AFwachting, 20 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Hallo dames,

Wij willen ons meisje voor haar verjaardag een speelkeukentje geven omdat ze gek is op alles wat te maken heeft met koken, bakken en eten. Vrienden van ons hebben het keukentje van Ikea en daar speelt ze elke keer weer mee als we daar zijn. Nu is mijn oog op een keuken van Kidskraft gevallen. Hij is zo GAAF :D!! Gelukkig willen beide opa's en oma's meebetalen want hij is wel prijzig :$.

Ik vroeg me af of er meer meiden zijn die dit keukentje hebben en hoe hij bevalt.

KidKraft Uptown Espresso Keuken | Per Sempre Toys

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hij is super echt degelijk spul.
    Ik zeg doen !

3. evelienharmsen

evelienharmsen Actief lid

15 jan 2013
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben aan het zoeken naar een cadeau voor onze dochter, dus ik opende jouw bericht en wooowwww die is gewoon echt vet! Haha

4. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    @Ikdus; Het duurt nog even voor ze jarig is maar ik heb hem vanavond besteld :D. Ben dan altijd weer bang dat hij rond die tijd uitverkocht is o.i.d.

@evelienharmsen: deze had ik eerst op het oog maar de zwarte vond ik nog leuker omdat deze wat uitgebreider is :p. Maar de roze variant is ook erg leuk!

KidKraft Roze vintage keuken 53179 | Per Sempre Toys

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wij hebben deze en ben er nog iedere dag heel blij mee!
    Wordt dagelijks mee gespeeld en blijft heel mooi. Hier hebben ook de opa's mee betaald (kerstcadeautje) dus dat scheelde al. Ik kan een keukentje van KidKraft dus zeker aanraden.

6. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Hoi Bloemmm, dank je voor je reactie! Die roze had ik eerst ook op het oog. Is ook supergaaf!! Hoop dat m'n meisje hem net zo leuk vind als ik. Anders moet ik er maar mee spelen :D

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Haha! Dat komt vast goed!
    Er is ook een hoop houten keukenspul voor erin! Hier is het keukentje inmiddels helemaal vol :D. Hema heeft ook leuke houten keuken dingetjes!

Deel Deze Pagina