hoi, aangezien ik nog niet mobiel genoeg ben om op pad te gaan, wil ik graag online een babyslaapzak kopen van 60 cm voor de winter, zonder mouwen. Hema en Prenatal hebben kleine slaapzakjes, maar online kan ik daar niks vinden.... Iemand tips waar ik online een leuke slaapzak kan vinden. Ik heb al heel wat sites afgezocht (wehkamp, bol.com, jolein etc.) maar kom alleen grote maten tegen...
Ik heb deze bij de Prenatal gekocht. Zo te zien kan je hem ook via de site bestellen. Prenatal - slapen - Slaapzakken - Prenatal - Slaapzak New Born Dirk Draak Deze is wel heel schattig voor een meisje Prenatal - slapen - Slaapzakken - Prenatal - Slaapzak afrits nb hartjes
ik heb een purflo slaapzak. 60 cm. de mouwen kunnen eraf. hij is heel handig, want je kunt m zo openritsen dat je ook kunt verschonen met slaapzak aan. ik heb m gewoon in de winkel gekocht maar je kan m ook online kopen. moet je maar even googlen.
@saartje: Bedankt! kun je de eerste link nog even een keer plaatsen? ik word naar de homepage doorverwezen. ik had al wel gezocht op de prenatal site, maar kon niks kleiner vinden dan 70 cm, beetje slecht gezocht blijkt nu
Ik hoop dat hij het nu wel doet. Prenatal - slapen - Slaapzakken - Prenatal - Slaapzak New Born Dirk Draak
Volgens mij moet je op het eerste gedeelte van de link klikken en niet op de achterste Prenatal. Succes
Isi Mini heeft fijne slaapzakjes van 60 cm. Ze zijn niet superdik, maar Elin heeft het er nooit koud in gehad. isi-slaapzak-badcape-badjas - Anykid-de leukste baby- en peuterproducten *edit, sorry, zag dat je zonder mouwen zoekt...*