En net nu bijna de zomer eindigd zijn de schoentjes te klein van onze dochter

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal26, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Dat hebben wij weer hoor :) nu net de zomer bijna afgelopen is zijn de schoentjes van onze dochter te klein.
    Natuurlijk helemaal niet erg hoor, ik koop dan gewoon nieuwe zomer schoenen.
    Ik kan ze slechts met laarzen rond laten lopen nu.
    Maar laten ze nu net niks meer hebben.
    Ze hebben nog wel schoenen maar helaas niet haar maat, ze gaat nu over naar 25 en echt overal uitverkocht helaas.

Ik heb eigelijk altijd shoesme, omdat die altijd zo goed passen bij onze dochter.
    En omdat ik zeer tevreden ben over de kwaliteit.
    Maar helaas.

Afgelopen winter hadden we dat ook al, waren haar laarsjes net te klein toen de winter bijna afgelopen, toen ook met moeite laarsjes gevonden, en ze waren ook nog lelijk ook nog.

Hoe lossen jullie dit probleemje op, ik zal vast niet de enige zijn of wel.

2. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien op marktplaats als je weet welke schoenen haar lekker zitten.

3. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    #3 tassie, 22 aug 2012
    Laatst bewerkt: 22 aug 2012
  4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Bij omoda hebben ze nog wel wat in maat 25 van shoesme:
    Beige Shoesme ballerina's EB201033 - Omoda.nl

Gouden Shoesme ballerina's EB201036 - Omoda.nl

Zilveren Shoesme sneakers WU200213 - Omoda.nl

Maar je kunt ook eens een ander merk proberen, Clic is bijvoorbeeld ook een goed merk:
    Bruine Clic ballerina's 7326 - Omoda.nl

Witte Clic ballerina's 7780 - Omoda.nl

Zilveren Clic ballerina's 7735 - Omoda.nl

Gouden Clic sandalen CEPEP - Omoda.nl

Maar je zou ook even bij de scapino kunnen kijken of ze daar nog wat hebben om de tijd te overbruggen.
    Denk dat ik dat eerlijk gezegt zou hebben gedaan.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
  6. Annelin

Annelin Actief lid

23 aug 2011
    245
    0
    0
    Zuid Holland
    Heb het ook meegemaakt en heb via mp shoesme schoentjes als nieuw gekocht!! Voor heeel weinig trouwens. Zien er echt nog nieuw uit. :)

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Het gaat me niet zozeer om het merk shoesme.
    Ik heb vaak andere merken gepast bij haar, maar allemaal veel te breed.
    Onze dochter heeft super smalle voetjes, en shoesme sluit het beste aan bij haar.
    Het merk maakt me niet zoveel uit, ik heb vaak zat schoentjes van een ander merk aangepast die ik mooi vondt.
    Maar helaas te breed.

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Onze dochter heeft ook zeer zeer smalle voetjes, zelfs shoesme past ze vaak niet eens.
    Zij past vaak de merken Clic en Hip, beide zijn spaanse merken en deze merken vallen dus smaller.
    Ook schoentjes van de Zara (weer een spaans merk) passen haar vaak zeer goed, deze schoenen zijn vaak ook van leer en hebben een goed voetbed.

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

nou hier geen shoesme ofzo hoor, ben gisteren naar de schoenenreus geweest voor mijn kleine bigfoot en ze hebben ontzettende leuke schoenen daar ook laarsjes (die helaas weer net te groot waren voor mijn meisje)

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Er zijn toch genoeg webwinkels die nog shoesme zomer verkopen?

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hier beginnen de zomerschoenen ook wat krap te worden. 1 paar past echt niet meer en de ander gaat nog nét.. (mt 27 :$) Maar ik ga nu echt geen zomerschoenen meer kopen hoor voor die paar weken.
    Ze draagt dr slippers nu veel en binnenkort ga ik wel schoentjes kopen die (ook) in de herfst kunnen. Ze moet ook nog nieuwe regenlaarsjes...;)

Shoesme smal? Mijn dochter heeft redelijk brede voetjes en een hoge wreef en shoesme past haar vaak ook. Clic! heeft ze trouwens ook al 2x gehad (maar zeker niet alle schoenen daarvan passen).

12. mol81

mol81 Niet meer actief

Twins heeft ook smalle maten. Ik heb nog een paar gloednieuwe ongedragen zomerschoenen van het merk staan (€80, ongedragen) maar dit is maat 24. Helaas, anders had je ze over kunnen nemen,

13. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Shoesme was juist altijd te breed voor mijn dochter met smalle voeten. Ik vind de schoentjes van Giga, Gattino en Twins echt perfect voor smalle voetjes. Online is er nog zat te koop hoor en met lekker veel korting nu.

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

ik had 2 jaar terug hetzelfde probleem...
    maar dan begin augustus
    en ze had alle schoenen in dezelfde maat dus wij hebben terwijl het snikheet was de hele stad afgelopen voor desnoods maar een paar slippers.. niks te vinden!!

maar lang leve internet!
    online blijven de zomerschoenen veel langer "in het schap" (namelijk gewoon tot ze op zijn!)
    en toen kon onze dochter nog heerlijk tot eind september op fatsoenlijke zomerschoenen lopen.

laatste paar jaar is het steeds tot eind september mooi weer.. dus het is wel meer dan een paar daagjes...

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@arivenol: ik heb vandeweek gymschoenen mt26 gekocht.. Anne is bijna 5 al :)

maarja wel een mini natuurlijk.

16. Tamio

Tamio Niet meer actief

Nou hier net uit maat 29! gegroeid. Dat waren de ballerina's die ik vorig jaar nog laat in het seizoen heb gekocht omdat d'r andere niet meer pasten. Nu loopt ze op d'r schoenen die ik vast voor de winter heb gekocht. Leren schoenen van Giga in een Allstar model. En als het nog weer warmer wordt kunnen d'r sandalen gelukkig nog wel.
    Maar nu ik dit schrijf bedenk ik me dat ik toch nog wel voor ballerina's kan gaan kijken. Met wat geluk passen ze volgen voorjaar nog. Ik heb hier in de winkel nog wel wat zien staan in de uitverkoop.

17. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier ook vaak shoesme en ze heeft in het voorjaar ook ballerina's gehad van clic. Ze heeft hier redelijk smalle voetjes en deze merken passen meestal wel goed.
    Verder ook all stars, maar daar moet je altijd een maat kleiner van kopen anders zijn ze veel te groot (kwam ik ook achter toen ik via een webshop een paar zilveren gekocht had in april/mei!!! ze kan ze nu bijna aan!)

Zou inderdaad eens zoeken op sites waar ze schoenen verkopen en anders misschien een goedkoper paar kopen bij scapino/van Haren oid.

18. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Nee, dat probleem hebben we hier eigenlijk nog niet gehad. Ze zullen vast toch nog wel ergens een leuke zomerschoen verkopen en anders via internet is er vast nog wel wat te vinden.

Bij Zalando zag ik nog meisjes zomerschoenen en misschien heeft O'moda ook nog wel.

19. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou gelukkig heb ik vandaag nog super leuke schoentjes gevonden van shoesme.
    Ze waren in de opruiming, en ze kan ze nog makkelijk door dragen

Deel Deze Pagina