Werk ... ik weet niet wat ik wil ...

Discussie in 'De lounge' gestart door Strijkkraal, 5 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik wil zo graag een nieuwe baan, of beter, ik wil graag weg bij mijn huidige werkgever ... alleen ik weet niet wat ik wil :):(

Ik weet wel dat ik graag een parttime functie wil gaan doen, maar ik ben er al achter dat dat een utopie gaat zijn. Ik ben het zo zat en ik wil zo graag dat mijn dagen uit meer dan alleen eten, werken, slapen bestaat.

Mijn motivatie is momenteel onder nul vanwege interne reorganisaties, beloftes die niet worden nagekomen en nog wat andere politieke spelletjes. Maar ja, vind maar eens wat anders in deze tijd.

Niets zo erg als weg willen, maar niet weg kunnen ... blergh ...

<einde klaagbericht>

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik kan alleen maar zeggen amen. Ik heb hetzelfde. Al gaat het momenteel wel weer moet ik zeggen. Maar ik wil nog steeds iets anders. Maar ja, een mmm-traject is niet handig om dan te gaan switchen, zeker niet in deze economisch slechte tijd. Ik blijf dus toch maar even zitten waar ik zit en probeer de spanning erin te houden door af en toe wat nieuws op te pakken. Zo ben ik onlangs bij onze OR gegaan. Dat blijkt erg boeiend te zijn.

3. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ik ben al vaak van werk veranderd en de ideale baan bestaat helaas niet, elke job heeft wel iets. In de toekomst zou ook ik wel iets anders willen doen dan wat ik nu doe, maar dat is iets dat ik met mijn huidige werkgever ga bespreken tezijnertijd (nu eerst maar even afwachten tot ik een vast contract heb).

Deel Deze Pagina