hygiene Turkije

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door guppie81, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik was net weer eens alles aan het doornemen in mijn gedachten, wat moet ik meenemen en hoe moeten we het aanpakken... Heb toch nog een paar vragen;

- vers fruit kan ik haar niet geven, maar fruit in een schil wel? Bijvoorbeeld een banaantje?
    - mag ze brood van het ontbijtbuffet hebben (niet ideaal want ze hebben vast geen bruin, maar voor een keertje, of alleen de korstjes...)
    - wij moeten alle voeding enorm indikken en dat wil niet in het potje of bakje zelf. Kan ik een kommetje van het servies nemen om haar voeding daar in te doen, of is dat niet aan te raden omdat het met leidingwater is afgewassen?
    - kan ik wel dingetjes omspoelen met leidingwater en daarna met fleswater en goed afdrogen (fles niet, maar bijvoorbeeld een lepel...)

Nog andere dingen waaraan ik vergeet te denken?
    (of overdrijf ik nu heel erg?)

2. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

Ik ben net een paar dagen terug van onze vakantie in Turkije, ons zoontje is 11 maanden.

Bij ons in het hotel was er gewoon bruin brood, daar hebben we zelf ook van gegeten. Vaak kreeg Pete om 07.30 een papfles (met bambix) en als we dan zelf rond 09.00 gingen ontbijten, dan kreeg hij nog een sneetje bruin brood met wat jam of gewoon droog.

Hij heeft elke dag banaan gekregen, daar zag ik geen problemen in.

De flesvoeding van Pete maakte ik met fleswater, maar zijn flesjes heb ik gewoon afgewassen met heet kraanwater en dan drooggemaakt met keukenrol.
    Het kraanwater mag je niet drinken, maar voor tandenpoetsen of douchen of afwassen is het gewoon te gebruiken.

Deel Deze Pagina