Wij gaan over een paar weken met de familie op wintersport. Natuurlijk gaat onze kleine man ook mee. Ik ben nu maar eens aan het bedenken wat ik nu allemaal mee moet nemen. Heeft er iemand tips? Wat moet ik echt niet vergeten? Wat is handig? Groetjes Simke
een skipak. genoeg luiers. eventueel bijvoeding. schoonmaakdoekjes voor billen. bad/douchschuim hydrofiele luiers om aftedrogen. omslagdoek. flessenwarmer, als er geen magnetron is. flessen. melkpoeder. zetpilletjes. thermometer. warme sokken. slaapzak. lekkere pyama. knuffel met eventuele speen. ik hoop dat je er wat aan hebt. lfs Sonja
dank je, zo kom ik al aardig op weg. Had zelf ook al flink wat bedacht, maar vergeet toch altijd nog wat. Ben benieuwd of er nog meer mensen tips hebben. Groetjes Simke
Hoi, Wij gaan ook volgende week. Had ook al eea op lijstje staan. Neem ook neusdruppels en luuf mee (mocht hij verkouden worden)...En natuurlijk lekker warme kleertjes, sjaal, muts, wantjes, dikke sloffen, etc etc
En zonnebrandcrème. Hihi, wij zijn net terug van vakantie en waren het campingbedje vergeten...+ bijbehorende lakens/hoesjes. Gelukkig hadden ze daar nog een bedje en lakens voor een volwassen bed, hebben we maar dubbel gevouwen en zo het bedje opgemaakt. En ik had nog wel een slaapzakje mee, dat scheelde.
babyzonnebril, dat is een goeie. heeft alleen prenatal die, want die zit hier nu niet echt om de hoek? groetjes Simke
Heb ondertussen een geweldige zonnebril. Heel stoer. 4,95 bij de hema met een hoge uv factor. Moet nu alleen nog zonnebrand, maar dan niet op waterbasis (die kan bevriezen). In principe wil ik hem helemaal niet in de directe zon, maar ja soms ontkom je daar niet aan. Iemand nog tips voor goede zonnebrand?
Volgens mij las ik laatst dat iemand speciale babyzonnebrand voor de wintersport bij de apotheek had gehaald van Vichy. Ja, aan de zon ontkom je meestal niet en met die weerkaatsing van de sneeuw is een zonnebrandcrèmetje dan onmisbaar.