Ik heb vorige week zaterdag best een flinke bestelling gedaan bij baby-dump op de website. Altijd krijg ik er netjes binnen 2 dagen geleverd. Maar tot nu toe heb ik nog helemaal niks! Andere pakketjes zijn al wel geleverd.. Uiteraard ben ik weer te laat met bellen dus dat ga ik morgen weer proberen maar ik vroeg me toch af of meer meiden vertraging hadden de afgelopen tijd? Heb ook geen verzend bevestiging gehad, wel bevestiging van bestelling en betaling.. En er staat nergens dat 1 van de producten niet leverbaar is.
Ten eerste zou ik idd morgen ff bellen. Maar ook ik had vertaging van een babydump bestelling..schijnt door de kortingperiode te komen.. er worden heel veel bestellingen gedaan waardoor ze iets vertraging hebben. Maar zou gewoon bellen..dan weet je iig meer over wanneer je bestelling eventueel geleverd wordt.
hier deze week 1 dag later maar had dan ook om 14.57 besteld dus vond ik niet zo heel erg gek . Was overigens maar 1 ding. Was alles wel op voorraad?
Ja, kreeg geen vraag wanneer ik eventueel de dingen wilde ontvangen die niet op voorraad waren. Laten we er voor nu maar vanuit gaan dat het druk is, morgen bel ik sowieso ff.
Net gebeld, 1 van de artikelen was niet op voorraad maar dit is dus niet gemeld.. Nu sturen ze het alsnog op en dan dat ene artikel sturen ze na. Waarschijnlijk heb ik het dan dinsdag alsnog binnen.