Wat kan ik nog vragen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dee-tje, 29 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Hallo dames,

Mijn schoonmoeder wil een deze dagen graag een mooi kraamcadeau met ons uitzoeken. Heel leuk natuurlijk maar we hebben eigenlijk alle grotere aankopen al in huis, zoals: Kinderwagen, wipstoeltje, maxicosi, kinderstoel, de box, bedje, commode, babyfoon, draagzak/doek, bad met standaard, hobbelbeest etc.
    Dusss, nu aan jullie de vraag, wat is nou écht nog leuk of handig om te hebben, een iets duurder cadeau dus, denk vanaf 100,- ongeveer en max 200,-
    Mag speelgoed zijn, maar ook praktisch. Ikzelf dacht misschien aan een baby swing of zoiets in die richting, maar ben er niet zeker van, dus barst maar los :D

Bedankt voor eventuele tips alvast!

2. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    open een spaarrekening voor ukkie, en laat dr daar een bedrag op storten. zo te lezen heb je alles al.

3. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik heb een mooie wrapper van lodger gevraagd.... ook duur ding. heerlijk warm voor in de wagen. heb je al een leuk boxkleed?
    lekkere slaapzak of zo..( little company) ideaal ding!

4. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    alvast een fietsstoeltje? duurt nog wel even, maar ja, die kinderstoel ook :p

5. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Misschien dat je een iets kleiner cadeautje kunt vragen als herinnering voor altijd (is erg populair bij oma's om te geven). Bijv. een spaarpotje met de naam en geboortedatum van je kindje, een armbandje met naam, een besteksetje of een mooi voorleesboek waar zij een stukje voor je kindje in schrijft. De rest van het bedrag zou je in de vorm van een bon kunnen vragen of geld in het spaarpotje. Hier kun je bijv. later een goede buggy van kopen (als die je handig lijkt maar dat kun je nu nog niet beoordelen misschien), een vervolg autostoeltje, een fietsstoeltje, loopfietsje, speelgoed (ik had zo'n leuk tafeltje waar kinderen staand aan kunnen spelen), zo'n ding waar ze straks achteraan kunnen lopen etc.

Verder kun je nog denken aan een campingbedje (kan je beeb bij oma gebruiken), een (stokke) kinderstoel of, als je die al hebt, een new born set erop.

6. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Mooie slaapzak en/of deken van Koeka voor in de wandelwagen. Of een babytentje, doet ook dienst als campingbedje en ze kunnen er met het warme weer veilig buiten in liggen (hebben wij gekregen en vind ik persoonlijk een erg gaaf cadeau dat ik zelf niet snel had gekocht). Deze hebben wij

Campingbedjes < Uitrusting · Nomad Store - Online webshop by Nomad

7. kajah

kajah Actief lid

5 okt 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    Of een cadeaubon voor een newborn fotoshoot :)

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.553
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Een bolderkar?

9. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Thanks dames!! Zie al een aantal leuke tips er tussen staan :)
    We gaan morgen even naar de Babypark met schoonmoeders dus dan kunnen we even kijken wat het uiteindelijk gaat worden :D

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.034
    1.856
    113
    Provincie Groningen
    Een mooi gouden armbandje?
    Of een easybase voor de maxicosi

Deel Deze Pagina