Lieve Meiden, De kerstdagen en het oud en nieuw komen er weer aan. Voor vele van ons een periode van verdriet. Weer een jaar om, zonder een wens in vervulling te zien gaan. Ik wil jullie bij deze allemaal hele fijne dagen en een supergoed en vooral vruchtbaar 2008 toewensen. Met zijn allen komen we er uiteindelijk wel. Liefs, Elvira
Super Elvira.... Vorig jaar opende ik zo'n topic...ik hoop dat het jou hetzelfde brengt als mij! Dat geldt natuurlijk voor alle meiden!
Heey Elvira! Da's lief meid! Ik wil bij deze ook iedereen fijne feestdagen toewensen en een vruchtbaar 2008! Liefs Nikkie
meid dank je wel, ik wil je het zelfde wensen. Wij gaan 2008 in als het jaar dat wij ons gewenst kindje toch krijgen. knuffel conny
@ Elvira...wat lief van je meid! Gun jou en alle andere meiden een fijne kerst en een vruchtbaar 2008! Voor mij ging helaas in de MMM mijn grootste wens niet in vervulling! Maar we geven het niet op! Wie weet bestaan er nog wonderen! Liefs Marjo
lief van je elvira ook ik wens iedereen fijne feestdagen en hopelijk word 2008 een heel mooi jaar voor iedereen!
hoi elvira en alle anderen die in hetzelfde schip zitten van ongewilde kinderloosheid: DEAL or NO deal: volgend jaar zijn we hier allemaal weg! en verhuizen naar de ZWANGER topic.... Zeker zijn die dagen moeilijk, ik krijg er al een brok van in mijn keel als ik er aan denk...maar de aanhouder wint! gr bengel (daniella)
Uiteraard wens ook ik iedereen hele fijne dagen en een mooie jaarwisseling. En dat onze wens massaal uit mag komen in 2008. Want dat hebben wij allemaal wel verdient. Liefs Beeb
DEAL! Ook ik zie op tegen de feestdagen... (weet het, ben pas een jaar bezig, maar toch...) En ik vind het een heel lief topic! Kom meiden, wij gaan deze kant in 2008 gewoon helemaal leeg maken! Liefss, Taliaa
iedereen een super vruchtbaar 2008. voor mij gaat het misschien dit jaar nog lukken! groetjes, charlie
Lieve meiden, Onderstaande teksten stonden op onze Kerstkaarten van dit jaar en zou ik ook jullie graag willen toewensen! De toekomst is nog ingepakt in wat er zal gaan komen. Geborgenheid, succes, geluk: in kleur verpakte dromen... Wij wensen jou en alle mensen die je dierbaar zijn gezegende Kerstdagen toe en een geweldig 2008! Moge het nieuwe jaar op alle gebied een jaar worden waarvan je zegt: 'Het mocht nog jaren duren...' Liefs, Josien
Ook ik wens iedereen een geweldig, liefdevol en vruchtbaar 2008 toe! Deze kerstdagen worden voor ons om nooit te vergeten...op 24 december mag ik testen....krijgen wij een geweldig kerstcadeautje?