Hallo allemaal, Ook ik stel me even voor. Mijn naam is Tess en ben 24. Sinds september ben ik gestopt met de pil en ik hoop dat ik jullie snel nieuws kan brengen. Ik heb een voorgevoel dat het nu raak is, maar goed wie zal het zeggen. Ik hoop de test die ik volgende week ga doen! Liefs!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Hallo ik ben regina en ben 21 jaar ik ben sinds 5 week gestopt met de pil Hoop eerlijk gezegt dat het snel raak is en ben nu 1 dagen overtijd misschien voorbeeldig om te denken dat ik nu al zwanger ben ?
hoihoi, ik ben sinds gister nieuw. Ik ben 30 jaar en heb een grote kinderwens. Zijn er ook druk mee bezig. Vandaag zou ik ongi moeten worden. Tot op heden nog niet, dus misschien is het nu raak. We zitten enorm in spanning. het liefst doe ik nu een test, maar heb mezelf voorgenomen om vrijdag te testen als ik nog niet ongi ben. Heb wel enorme ongi klachten, maar heb dit al een dikke week en dat is bij niet helemaal normaal. Groetjessss
eeej allemaal ik ben ook EEN NIEUWE! Ik ben 24 jaar en we wilden graag een kindje. 2 dagen geleden getest en jawel hoor!een positieve test..kan het nog niet zo goed bevatten geloof t denk ik pas als ik een of andere zwangerschapsymptoom heb maar zit daar eigenlijk ook weer niet echt op te wachten...herkenbaar? TessB gefeliciteerd!
hallo allemaal ! Ik ben nieuw hier op het forum. Ik ben 34 jaar en sinds oktober 2007 gestopt met de pil. We proberen nu zwanger te raken van de eerste. Maar het lukt nog niet echt helaas... Ik moet deze week ( de 6e ) ongesteld worden, dus duimen draaien maar!