Hoi, Even snel voorstellen Ik ben Nessy(40) en getrouwd met John(43) en we hebben samen 4 tieners van 13,13,14,18 de jongste 2 zijn identieke tweeling meiden en de oudste 2 zijn jongens.Wij willen heel erg graag nog een kindje.En dat proberen we al vanaf 1999.We hebben 12 miskramen en 1 vroeggeboorte achter de rug waarvan 4 miskramen na onze tweeling en de rest voor en tussen onze tieners.De vroeggeboorte (doodgeboren zoontje na 23 weken) was in 1988. We hebben in 2005-2007 3xIVF en 2xCryo gedaan en dat waren de laatste 3 miskramen. Na veel onderzoek blijkt dat mijn schildklier niet goed werkt en ik veel antistoffen aanmaak en ik heb een stollingsfactor. Ik neem nu voor beide medicatie en ik voel me een stuk beter. Vanaf deze maand proberen we weer zwanger te raken. Ik weet dat het een wonder zou zijn als dat lukt maar we hopen dus toch op dat wondertje.Het verlangen naar een kindje is heel erg groot. Het is en blijft moeilijk...wanneer stop je...? Maar goed...zoals ik al zei hopen we op een groot wonder. Groetjes, Nessy
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Ik vind dat jullie een flinke dosis met kracht hebben om steeds het verdriet te verwerken wat jullie moeten doorstaan, ik hoop dat je snel zwanger mag raken en dat alles goed mag gaan. Heel veel succes met zwanger worden. Liefs wolly
Hoi Nessy, Welkom hier op zwangerschapspagina. Alvast heel veel lees en schrijfplezier toegewenst. Je verhaal is heel herkenbaar, dus volgens mij heb ik al vaker op een ander forum van je gelezen. Iniedergeval heel veel succes. Groetjes, Elvira
Dank jullie wel! Elvira...ik ken je waarschijnlijk van het IVF-forum. Mijn eierstokken waren geblokkeerd dus we waren op IVF aangewezen maar ik ben in januari geopereerd en de toegang tot mijn eierstokken is weer helemaal goed dus we proberen nu eerst zonder IVF of zo zwanger te raken.