Een goede morgen, Ik ben nieuw op deze site en wou me graag even voorstellen. Ik ben Madelon en ben 29 jaar ( bijna 30 ) en ben telefoniste receptioniste en mijn vriend ( Branweerman )hebben een kinderwens. Mijn vriend is nu 43 jaar dus de tijd dringt wel een beetje We wonen nu een jaar samen in onze watervila in zaandam en we zijn al 5 jaar met elkaar. We hebben ook huisdieren, konijnen vissen, 2 katten en wat niet als huisdier wordt gezien is een paard. Ik ben nu sinds Januari gestopt met de pil en netjes nu 2 periodes afgewacht wat me cyclus ging doen. Deze is vindt ik zelf best netjes. De eerst was 24 dagen en de 2e was 26 dagen en nu had ik een cyclus van 28 dagen Verder kan ik eigenlijk niet zo veel vertellen, dus ik zal zeggen spreek jullie vast wel een keer op dit furm.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
hey nichtje ik wens jou hier ook zeer welkom en hoop dat ik gauw het goede nieuws van je mag horen. succes XXXX