Hallo Allemaal Ik heb me aangemeld omdat ook ik zwanger ben! Dit is mijn derde zwangerschap de eerste zwangerschap is een schat van een zoon uit geboren helaas ging het bij de tweede zwangerschap al mis bij 10 weken. Na een curretage afgelopen Januarie ben ik nu dus al weer zwanger! Heel blij maar ik hou mijn hart vast. Dinsdag een vroegtijdige echo dan ben ik 6 weken en 4 dagen zwanger dus ik hoop dat ze een hartje kunnen zien kloppen! Spannend Spannend...........
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Succes bij de echo, hoop dat alles goed zit. Liefs wolly
welkom en van harte met je zwangerschap, ik hoop voor je dat je gerust gesteld kan worden dinsdag en dat je dan kan genieten van een perfecte zwangerschap
Bedankt voor de felicitaties ! Ik ben gisteren voor de echo geweest en het zag er goed uit! ER was zelfs al hartactiviteit te zien! Alleen een klein nadeeltje er zat ook een cyste van 8 cm aan mijn eierstokken dus ik blijf nog even onder controle van de gyn en moet over 2 weken terug komen.
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Gelukkig zag alles er goed uit bij de echo! Spannend allemaal. Succes met alle controles