Ik heb heel vaak last van droge, ruwe, rode, pijnlijke lippen. Gebruik nooit lippenstift, maar dus wel veel lippenbalsem. Maar eigenlijk zijn mijn lippen daar aan verslaafd geworden lijkt het wel, het helpt alleen niks. Welke lippenbalsem is nou echt goed?
Blistex, het potje. Voorheen had je daar ook een roller van zegmaar, maar daar hebben ze alleen andere varianten van. Diegene die in het potje zit, werkt bij mij het best. Bij al die andere blijf je de hele dag smeren.
Ik kan ook niet zonder. Heb er vele geprobeerd, maar kreeg ook vaak last van eczeem rond de mond hierdoor. Nu gebruik ik die van AH eigen merk. Deze werkt voor mij prima en kost "maar" 85 cent p.s. Gisteren moest ik toevallig hebben, waren ze op. Mijn alternatief, de gewone blauwe labello was ook op. Partner naar Kruidvat gestuurd en daar 3,55 moeten betalen voor een dubbel verpakking Labello. Jammer
Vaseline Lip Therapy - Aloe Vera Echt heel fijn! Vaseline LipTherapy Aloe Vera 20g at wilko.com Te koop bij de drogist
Aloe lips van forever living product. https://www.foreverliving.com/retail/shop/shopping.do?task=viewProductDetail&itemCode=22 Heerlijk product. De meeste lipbalsems drogen je lippen van uit, met deze heb ik dat bijna niet.
JA!! het potje van blistex echt fan-tas-tisch! Ik gebruikte eerste de witte maar deze ruikt erg lekker waardoor ik eraan begin te likken en ik merkte dat ik nog schrale lippen kreeg. Toen overgestapt op de blauwe en die gebruik ik nu altijd. Ik smeer wel echt elke dag een paar keer. Wordt wel helemaal para als ik m kwijt ben en MOET dan ook echt een nieuwe gaan kopen, ala minute! Dus wel een beetje verslaafd.. maar ik kan niet tegen kapotte lippen Ik gebruik het al 10 jaar denk ik, en nooit meer kapotte lippen, heerlijk
Potje blistex of de blauwe stick van blistex. Die zijn volgens mij hetzelfde. Ik vind de stick net iets fijner, minder gesmeer.
Aah wat een reacties! Thnx! Maar ook veel verschillende reacties... Ik ga maar eens van de week langs de drogist...
Ik ben gestopt met lippenbalsem. Was ook vaak aan het smeren. En na een week of twee nergens meer last van. Nu 1 x per jaar in de winter bij verkoudheid en schraalheid gebruik ik purol.