Kiepwagen/graafmachine in zandbak, welke leeftijd?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 10 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.916
    3.937
    113
    Mijn zoontje wordt in oktober 1 jaar en omdat Sint/kerst er redelijk vlot op volgt en hij dus daarna vrij lang moet wachten tot hij weer jarig is, wil ik ook wat dingen vragen/kopen waar hij volgende zomer wat aan heeft, hij is dan tussen de 1,5 en 2 jaar.
    Ik heb bijv van Little Tikes en van Lena leuke kiepwagens en graafmachines gezien voor in de zandbak/buiten, maar bijna overal staat bij vanaf 2 of zelfs 3 jaar. Naar mijn idee kan een jochie van 1,5 er ook best al mee spelen, maar heeft iemand daar ervaring mee?

2. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Dl had een van Green toys, die was vanaf 12 maanden. Rijdt niet heel soepel, maar ik vond het een superding, we hadden 'm al iets eerder en ze kroop er hele huis mee door. Open-dicht-open-dicht. Vingers er (veilig) tussen etc. heel leerzaam :)

3. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Kan prima, kiepwagens zijn hier vanaf anderhalf jaar een enorme hit. Je moet gewoon even kijken of er niet heel kleine onderdelen of scherpe randjes aan zitten. Little Tikes is wat dat betreft een goed merk. Maar wij hebben ook veel "merkloze" wagentjes.

4. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Heb je een linkje toevallig? :)
    @ HappyRabbits ik denk dat TS een graafmachine bedoelt waar ze op kunnen zitten.. Maar misschien heb jij tig van die graafmachines staan dat weet ik niet ;)

5. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Mijn jongste van 11 maand speelt nu al met veel plezier met de graafwagens van haar zus. Ze vind het geweldig om de bak met zand te vullen en hem dan omhoog te zetten, zodat alles er weer uit valt. Verder laat ze hem een beetje over het zand rijden.

Misschien dat sommige wagens minder geschikt zijn, omdat er kleine onderdelen aanzitten die los kunnen of iets dergelijks, maar ik kan verder geen reden verzinnen waarom het pas met 2 of 3 leuk zou zijn.

6. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Oooh mijn zoontje speelt er ook gewoon mee hoor van die zandautootjes en kiepwagens!! dus ik denk ook dat het wel makkelijk kan volgend jaar zomer ;)

7. tuc

tuc Niet meer actief

Met 1,5 kan dat makkelijk...toen speelde mijn zoontje er ook al mee.

Deel Deze Pagina