Ja.. en nu? Deze kies stond al op de 'wachtlijst' voor een kroon, maar.. die dingen kosten me daar n geld! En stel da'k bij de tandarts terecht kan morgen, mag ik dan verdoving of niet? Kunnen ze er niet (tot na de bevalling) een soort noodkroon of vulling omheen gooien? Wat een .......zooi!!
In principe kunnen ze een noodvulling maken. Hadden ze bij mij ook gedaan. Als je er voorzichtig mee doet (en dus geen harde dingen aan die kant eet) kan ie behoorlijk lang blijven zitten. Inmiddels heb ik een noodkroon (is nog voor m'n zwangerschap gedaan) maar daar krijg je wel een verdoving en rontgenfoto's voor. Ik wacht nu ook met de definitieve kroon tot na de bevalling. Heb er geen last van dus vind het wel best zo.
hoi ik heb bijna de hele zwangerschap met een kies gelopen waar geen vulling meer in zat. Ben wel bij de tandarts geweest en ze heeft geprobeerd er een noodvulling in te doen maar hij zat te ver naar achteren ik moest iedere keer kokhalzen toen zei ze we wachten wel tot na de bevalling. Maar de kies was zo en zo niet meer te redden.
Hele opluchting, t was een stuk vulling en niet mn kies.. Zonder verdoving een noodvulling gekregen. Ze zei dat ik pas na de bevalling mag terugkomen voor die kroon. Ben ik ff blij