toevallig heb ik hetzelfde probleem. Wist toevallig dat ze gek was van zo'n clowntje Bumba. Dus heb daar een knuffel van gehaald
Ik had een half jaar geleden het zelfde probleem. heb toen een leuk rugtasje gekocht voor gymkleren enzo... is helemaal in de smaak gevallen en kost ongeveer 5 a 6 euro. liefs kaatje
je hebt van winny the pooh van die stapelpoppetjes (net als die little people) dat heb ik laatst aan een klein meiske gegeven..
Ik had vorig jaar een buggy gekocht voor de pop. Ook een schot in de roos. Wat ik vaak ook leuk vind is om iets te kopen voor als ze net iets ouder zijn. Op zo'n verjaardag krijgen ze zoveel, en als ik dan iets geef voor over een half jaar heeft ze dan ook nog wat leuks wat nieuw is. Linda
Als ik naar mijn eigen dochter kijk moet je idd iets simpels kopen. Ze is dol op puzzels, boeken & poppen. Maar speelt ook met simpele dingen zoals magneetjes van danoontje (voor op de koelkast). Ze is ook helemaal into kleien. Ik zou zeggen: ga kijken bij de action, daar is het niet duur en je hebt hele leuke spulletjes
Ik heb laatst een kassa gekocht voor mijn nichtje, daar was ze hellemaal wild mee. Laatje open laatje dicht en spulletjes verkopen. Ook het plastic thee serviesje vond ze erg leuk, beide van de action en niet duur.
ik heb laatst aan de dochter van een vriendin een blokkendoos gegeven, jeweet wel van die grote blokken in alle kleuren, meisje was er harstikke blij mee, mama wat minder die kan blokken ruimen haha
Vinger-bad-verf van de Hema! Tis van Jip en Janneke, ze kunnen de tegels vingerverven en de verf is tegelijkertijd badschuim! Ik heb dat ooit voor de kleine van 'n vriendin gekocht, de week daarna moest ze nw halen want de kleine kon niet meer verven in bad!