Kies doormidden

Discussie in 'De lounge' gestart door monkeylove, 23 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

    monkeylove Niet meer actief

    Pfff, bijt net op een snoepje, voel ik in ene wat kraken, is mijn kies doormidden gebroken :s
    Moet die er altijd uit als ie doormidden is? Want het is op een plek dat, als ik lach, je de kies ziet.
    Pfff tandarts was nu niet meer bereikbaar, maar ik bel meteen morgenochtend. Want durf nu ook niet meer te eten.
     
  2. Chocoladekoekje

    Chocoladekoekje VIP lid

    25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Denk dat het een kroon gaat worden. Balen!
     
  3. Manuk

    Manuk Fanatiek lid

    19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    AUW!!!
    Sterkte zeg!
     
  4. flipflop

    flipflop Fanatiek lid

    4 dec 2010
    3.182
    940
    113
    Zuid-Holland
    hoeft niet perse een kroon te worden hoor! bij mij is ook eens een kies afgebroken. Deze hebben ze toen soort van gevuld. Voordeel bij mij was wel dat je aan de buitenkant er niets van zag en ze dus aan de binnenkant het gevuld hebben.
     
  5. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nee hoor hoef er niet uit ik heb van de kies alleen nog 1 randje staan de rest is ook afgebroken en binnen in weg mijn tandarts maakt er altijd weer een mooie kies van.

    dus ik heb zeg maar 1 stukje buitenkant nog staan
     
  6. monkeylove

    monkeylove Niet meer actief

    Nou, ik hoop het maar, dat zou beter zijn als dat zou kunnen.
     
  7. mamavanmeisje

    mamavanmeisje Fanatiek lid

    17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Hier ook 1/2 van mijn kies af en hij zit er nog in hoor!
     
  8. mora27

    mora27 VIP lid

    25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    oh dat heb ik ook eens gehad met een kies... wel achterin mn mond gelukkig.... ik kreeg toen even een noodvulling die dag en een dag later hebben ze die gewoon gevuld en aan elkaar "geplakt met vulling.... hij is nu nog steeds (10 jr) later helemaal intact hoor... hoeft niet persee een kroon te worden dus.... maar doet het geen pijn dan???
     
  9. kaja

    kaja Actief lid

    19 apr 2008
    134
    9
    18
    Had ik afgelopen vrijdag door een lolly :x. Gisteren een noodkroon geplaatst. Het hangt denk ik ook wel een beetje af van de conditie van de overgebleven kies . Hoop voor je dat het meevalt !
     
  10. denise89

    denise89 Bekend lid

    22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    bij mij werd het eerst geplakt en toen dat niet hielp een kroon.
    echter wou die ook niet blijven zitten en werd het overgebleven deel
    eronder ook steeds slechter en is hij er maar helemaal uit getrokken.

    later zelfde verhaal maar dan aan de andere kant maar door de slechte staat van ook die kies niet meer gekozen voor een kroon aangezien de andere ook niet wou blijven zitten en ik die zelf moest betalen omdat hij te ver achter in mijn mond zou zitten. dacht ik laat dan helemaal maar zitten de 2e zat namelijk nog verder achter in mijn mond als de vorige.
     
  11. Wachtende

    Wachtende Fanatiek lid

    29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Hier ook een keer een gespleten kies maar dan door een foutje van de tandarts.
    Ben toen direct naar een andere tandarts gegaan want ik was het vertrouwen wel kwijt.
    Helaas....moest eruit.
    Voordeel bij mij: verstandskies kon doorkomen door de ruimte die vrijgekomen was...anders had die eruit gemoeten. Dus heb de nieuwere mogen houden :)
     
  12. monkeylove

    monkeylove Niet meer actief

    Het doet gelukkig geen pijn. Maar ik durf niets meer te eten want het ene deel beweegt een beetje ... Brrrrr ....
     
  13. Triskele

    Triskele Niet meer actief

    had ik ook eens, dus ik met lood in mn schoenen ernaar toe denkend dat ie getrokken moest worden maar was een opknapbeurt (wel iets groter als normaal haha) maar ziet er nu goed uit *klopt af hihi want ja ik denk wel dat het een gevoelig punt blijft altijd*
     

Deel Deze Pagina