Hotel Barbizon Palace in A'dam

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloem1981, 15 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de Flair staat een aanbieding. Voor 79 euro p.p. 1 nachtje in hotel Barbizon Palace, 5 sterren hotel in Amsterdam. Incl. ontbijt, high tea.

Ik zit te denken of ik dit zal boeken als verrassing voor mijn man. Het is volgens mij niet veel geld of wel?

Iemand hier weleens geweest?

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tis niet echt duur..... 5 sterren. maar ook weer niet spotgoedkoop. zijn wel goedkopere nachtjes weg te vinden. ik ken het verder niet hoor

3. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Is op zich best een goede prijs.
    Als je op booking.com kijkt kost een standaard 2 persoonskamer in het weekend voor 1 nacht Euro 125 maar dat is excl. ontbijt. Het ontbijt is Euro 25 p.p. dus dan zou je totaal Euro 175 kwijt zijn maar dan heb je dus nog geen high tea. Nu ben je 160 Euro kwijt en dan zit er ook nog een high tea bij.

Voor een 5-sterren hotel is het niet duur en is altijd leuk je even laten verwennen. Hotel zit ook op een goede centrale locatie.

Ik weet alleen niet hoe je naar Amsterdam gaat, want hou wel rekening met parkeren en de bijbehorende parkeerkosten, die zijn echt vrij hoog in Amsterdam. Dus of met ov naar Amsterdam of je auto op een P&R aan de rand van de stad zetten.

4. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok bedankt voor de tip meiden!

5. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik heb er nog nooit geslapen maar ik kwam er regelmatig ivm werk. Hotel is wel mooi en de kamers zijn netjes. Het ligt lekker centraal en op loopafstand van Amsterdam CS. Dus ik zou met de trein gaan. Prijs is trouwens wel aantrekkelijk. Het is wel voornamelijk een hotel voor zakenreizigers maar dat maakt natuurlijk niets uit.

Als je gaat, veel plezier!!!

Deel Deze Pagina