hoi ik moet jullie iets meedelen, iedereen weet dat ik zwanger ben en vandaag zijn we naar de gynecoloog geweest voor een eerste echo. dus ja de gyne keek en je kunt het niet voor mogelijk nemen, maar ik ben zwanger van een TWEELING ! amai toen ik da zag kon ik het niet geloven, gelukkig lag ik neer anders lag ik al van men stokje. men ventje wist ook niet wat hij zag een TWEELING. amai dat is toch even verschieten ze. dus ja we zijn het nog altijd aan het bekomen van het nieuws. tja een tweeling krijg je ook niet elke dag he amai hoe gaat ik dat allemaal klaarspelen? het zal nog voor dit jaar dat de tweeling zal geboren worden. ik dacht eerst dat ik 6weken ver was het blijkt nu dat ik 8weken ver ben. kan iemand mijn raad geven hoe ik het beste kan aanpakken met een tweeling of zijn er nog mama's met een tweeling. ik zal zeler men handenvol hebben met men kroost vele groetjes
Poeh meid en jij had toch juist besloten om je kindje te houden en dan blijken het er twee te zijn! Heftig hoor, maar ook wel heel bijzonder! Ik heb geen ervaring met tweelingen, maar het lijkt mij echt supermooi. Er is overigens een speciaal topic voor mama's (in spe) van tweelingen. Daar kun je vast meeschrijven en je ervaringen delen en vragen stellen. Ennuh dubbel gefeliciteerd meid!
wauw wat bijzonder! ik ha ook je eerdere berichten gelezen over je twijfels toendertijd... En nu verwacht je een tweeling! zo zie je maar! God heeft iets bijzonders voor jullie in petto! gefeliciteerd!
Waah, twee hoopjes geluk in 1 klap! Moet idd wel schrikken zijn. bij mij kwam het voor in de familie waardoor we der ons aan verwachtten, maar het is er eentje geworden en eerlijk gezegd hadden we iets van oef! Maar ik ben er zeker van dat je op dit forum geneog tips krijgt. Alvast succes Liefs Kitty
proficiat meid enja dat jullie verschoten zijn kan ik me zeer goed voorstellen je kan hier in het 2lingtopic praten en als je specifiek alles over meerlingen wil weten qua opvoeding, tips rond voeden nuja alle vragen waar ja mee zit voor en na de bevalling kan ik je wel een site aanraden dus stuur maar een pb bij interesse
Wow! Dat zal idd even schrikken geweest zijn....maar oh wat byzonder zeg! Heel veel geluk, gefeliciteerd en suc6 straks