Kies getrokken en meer pijn a 3 dagen

Discussie in 'De lounge' gestart door carpediem2010, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Vrijdag is er helaas weer een kies getrokken, 1 vrij achterin.
    Alleen sinds gisteren heb ik meer pijn.
    Was al naar de tandarts geweest gisteren en die zei het geneest goed.
    Zit wel een hechting in.
    Ik heb onder een kies met een vuling tegen een zenuw, en ben bang dat daar de pijn van komt, dat gat zit daarboven.
    Ik voel soms niet goed of het nou boven of onder zeer doet.

Iemand dit ook ervaren, meer pijn na een paar dagen?
    Slik ibuprofen en paracetamol

Groetjes

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik heb een maandje of twee geleden ook een kies laten trekken en er verschrikkelijk veel pijn aan gehad... dus denk dat dit gewoon daar van komt hoor. Het is toch een wond. Heel vervelend, ik heb er wel twee weken goed last van gehad.
    Gewoon goed paracetamol blijven slikken... sterkte!

3. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Ik heb 2 weken geleden 2 verstandskiezen laten trekken en nog steeds zeer gevoelig. Ook lijkt het wel of ik ook aan de andere kant heel slecht tegen warm en koud kan. De rillingen lopen over m'n rug als ik m'n mond spoel na het tanden poetsen of als ik te warme thee drink. Volgens de tandarts kan het wek tot 3 maanden duren voordat alles weer normaal is.

Btw. Ik ben niet gehecht en loop dus met 2 open gaten in m'n mond :(

4. Within

Within Niet meer actief

Mijn man heeft 3 weken geleden 3 kiezen laten trekken en zat gisteren bij de noodtandarts omdat hij tegen de muur liep van de pijn. Ontsteking was in de kies ervoor gaan zitten.

5. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    pff in de kies ervoor een onsteking jeetje.

Maar de rest hadden jullie ook eerst minder pijn en daarna meer?
    Ik vind dat zo raar.
    Zondag leek het iets beter en daarna meer pijn

6. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    niemand meer

7. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Ja, helaas ervaring mee....zoek maar even in mijn oude berichten. Ik bleek alveolitis te hebben. Hoop voor je dat het niet dat is, ik liep met ibuprofen 600 samen met paracetamol nog tegen de muur op :(

Typerend is helaas wel dat eerst de pijn iets minder wordt en daarna steeds meer.....

Sterkte!

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ja, het klopte bij mij ook dat het de eerste dagen nog wel te doen was. En na een dag of twee, drie echt letterlijk jankend in bed lag van de pijn. Toen ik twee weken later bij de tandarts terugkwam en dit beschreef zei hij doodleuk dat ik dan waarschijnlijk een tandkasontsteking had gehad.

Dus als het echt niet meer gaat gewoon even de tandarts bellen hoor! deze kan je misschien ook wat zwaardere pijnstilling voorschrijven.

9. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ja hoor dat kan :(.
    Erg vervel;end, heb al zoveel tandproblemen gehad, maar afgelopen september ook een gewoon kiesje laten trekken en na 2 dagen, deed het zo'n verschrikkelijke pijn!
    Ik werd gillend gek, en bleek alveolitis te hebben.
    Het duurde 3 weken voordat ik het enigzins, zonder pijnstillers, kon verdragen.
    Heb er ook hier nog over gepost.
    Ik hoop dat je dat niet hebt.

10. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Bij mij was dat ook zo maar ik had ook enorm last van de verdoving. Ik heb 9(!) prikken gekregen en teveel verdoving. M'n kop barste zowat uit elkaar...

11. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    ik hoop niet dat dat het is zeg. Ik heb vanmorgen met chloorexedine ofzo gespoeld dit had ik nog in huis.

Nog een vraag die kie sdaarachter doet ook zeer als ik met mijn kiezen op elkaar kom, kan dat komen omdat alles geirriteerd is?Het is als ik ze op elkaar klapper dat ik echt pijn voel.
    Ik ben zo bang dat daar nu ook weer wat mee is pff.

Heb al 2 maanden pijn in mijn mond

Deel Deze Pagina