Veel verjaardagen aankomende maanden. Mijn neefje wordt 1. Leuke tips voor een cadeautje? Mijn andere neefje wordt 5 en mijn nichtje 3. Ze zijn vlak na elkaar jarig en de verjaardag word waarschijnlijk gelijk gehouden. Is het leuk iets te geven waar ze samen mee kunnen doen? Dus een wat groter cadeau? Of toch afzonderlijk? Alle tips zijn welkom!
Ik zou zelf eerst vragen aan de ouders of er nog wensen zijn, wie weet wat er allemaal al is en misschien geven ze zelf iets waar je op kunt voortborduren? Maar hier bij de 1e verjaardag: - driewieler, kleine loopfiets - zandbak met speelgoed, kruiwagen, glijbaan, schommel - Nijntje/kikker speelt verstoppertje - duplo - keukentje met houten toebehoren - gereedschapskoffer en/of werkbank - little people - eigen stoeltje - boekjes (bijv met muziek, maar ook voorleesboekjes) - eerste puzzels Derde en vijfde verjaardag: - fiets, fietsmandje, vlag etc. - bestuurbare auto - garage - barbies - step en ander buitenspeelgoed (loopklossen, eerste rolschaatsen) - puzzels, spelletjes, loco - dvd - knutselspullen - verkleedkleren - nachtlampje - zwemtas met een leuk badpak e.d. voor peuterzwemmen - abo op speeltuin, dierentuin, tijdschrift e.d. - skeelers - spacescooter - LEGO of Playmobil - mp3 spelertje - bioscoopkaartjes - spulletjes voor op de kamer - boeken
Voor samen is aquapay wel leuk of een zand water tafel maar niet te klein en laag natuurlijk 😄
Zeker voor die van 1 en 3 samen zou dat wel erg leuk zijn alleen zou ik écht informeren bij de ouders, met 3 kinderen heb je vaak al een hoop speelgoed. Dagje speeltuin zou voor de oudste 2 zou natuurlijk ook érg leuk zijn of uit eten bij een pannenkoekenhuis met leuke speeltuin/kinderboerderij in de buurt. (en dan met name als moeders zegt 'we hebben al zooooooveel speelgoed ) Ik moet zeggen dat de oudste dit jaar 3 uitstapjes heeft gekregen die ze fantastisch vind en daar ben ik zelf ook érg blij mee (Naturalis, Plaswijck en workshop Dokter bij bodyworlds in Amsterdam) .
Met die van 3 en 5 zou ik leuk naar een speeltuin/pretparkje of dierentuin gaan. Mijn schoonzusje gaat ook graag met haar neefje iets doen, ons hele huis ligt al vol met speelgoed enzo, dus ben zelf ook altijd blij met doe kado's!