Wie doet dit werk? En is het betrouwbaar? Wat zijn de verdiensten? Ben op zoek naar betrouwbaar bedrijf die dit aanbiedt met beetje flexibele werktijden..
ik ben er mee gestopt. geen makkelijke werktijden. En de hoofd sms operator had geen geduld om het mij uit te leggen. vond het best lastig met je administratie bij houden van de klanten. eens en nooit meer
Vond het echt kansloos. Damnlange teksten tikken voor ze goed waren, voor 7 cent per berichtje, ja daaag.
het leek mij ooit lang geleden ook ideaal maar als je kijkt hoeveel je moet lezen voor je een bericht schrijft en dat voor 7 cent, dan word het al best lastig om er 100 per uur te hebben vond ik... had wel uren dat ik er 150 haalde maar dat hou je geen hele lange tijd vol dus dan valt het nog tegen de verdiensten.... ik heb ooit ergens die site vermeld toen iker nog werkte maar toen werd ik op het matje geroepen mocht niet, hij zei dat mensen toch wel konden vinden dus ik ga het maar niet melden hier haha heb ook een tijd australische sms chat gedaan dat vond ik dan weer wel leuk! in t engels beviel mij beter haha
Ik kreeg 15-30 cent. Voor een ander 6 cent. En voor een eigen chat krijg je ongveer 60 cent. in een maand 900 euries bij verdienen is minder kansloos
Bij degenen waar ik was niet nee. Ik kan dat niet met een ukkeltje Ik doe t overigens niet meer.. t word na een tijdje ook saai.
Klinkt interessant, ik hou het topic ff in de gaten. Kan iemand uitleggen wat de bedoeling is van zoiets???