kinderstep

Discussie in 'De lounge' gestart door mamav2boefies, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Ik ben op zoek naar een leuke kinderstep voor mijn dochtertje
    Ze is net jarig geweest maar een step kan er nu nog wel af aangezien we nog een budget over hebben

Ik zoek een leuke step van goeie kwaliteit maar dus niet te duur (rond de 25 euro)
    Ze is gek op Hello Kitty en zag in de Blokker folder een step daarvan staan maar die vind ik nogal prijzig lees 35 euro

Alvast bedankt

2. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
  3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hier ene paar kinderstepjes van hello kitty in verschillende prijsklassen

Google

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wij zelf hebben de 1e. vind die niet zo goed en komt amper vooruit.

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nou mijn tip, neem 1 met dikke wielen want ooooh wat vind ik die kleine dingen gevaarlijk! voor mn zusje is toen nog de arts geweest omdat ze heeeeel lelijk was komen te vallen. ze had zo'n step met van die kleine dunne wielen en bleef tussen 2 naden van tegels hangen en kon dus niet meer sturen....nou hop daar lag ze en mn moeder had gelijk grijze haren :D

Ik zie nu de 2e foto, oh die krengen ja die zou ik nooit nemen!!!!:$
    denk dat de eerste steviger is en minder gevaarlijk.

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik wou je net juist de hello kitty step aanraden van de blokker! Hij is indd 35 euro maar is best een degelijk ding voor dat geld. Mijn nichtje heeft hem ook gekregen en is er helemaal gek op!
    Wat ook fijn is, is dat het een 3 wieler is, is dus echt een heel stuk steviger dan een 2 wieler. Hier vallen ze niet zo snel mee..

7. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Die hebben wij ook, lag toen een keer bij de albert heijn voor weinig geld. Maar wat een prut ding, hij rijdt voor geen meter.
    Maar ja op de grote step kan ze nog niet (we hebben zo'n ding met luchtbanden, redelijk grote wielen heeft die ook)en ze snapt het ook nog niet zo goed, dus dan is dit voor nu nog wel leuk.

8. lea

lea Fanatiek lid

onze step komt van de marskramer, maar is hetzelfde type als van blokker, alleen van barbie, maar we zijn er super tevreden over, hier was hij de 35 euro? wel waard..

Deel Deze Pagina