Weet iemand waar ik plastic kledinghangers (voor babykleding) in de kleur grijs/zilver of wit kan kopen? Ik zie ze alleen in het blauw of roze.
Ik heb grijze/zilvere kledinghangers gekocht van de babypark en volgens mij heb je ze ook bij de babydump, zijn van het merk ISI mini
Ik zou eens vragen bij de H&M. Ze geven de hangers mee met de kleertjes aan degenen die willen dus ik durf te wedden dat ze er zo ook wel een hoop hebben die ze weg kunnen geven.
Andere Wibra proberen? De hangertjes van de H&M zijn wel ideaal trouwens...daar kun je ook een broekje aanhangen namelijk.
Ik heb zilveren van de babydump. Vind ze verschrikkelijk, in onze kast passen ze niet goed. Heb nu houten hangers van de hema gehaald.
ik heb gevraagd bij de prenatal of ik die daar kon kopen. (wit doorzichtig) en toen kreeg ik een volle tas voor niks mee! ze gooiden die anders toch weg zei de verkoopster. misschien een tip? oh vind die trouwens wel heel fijn ook want er zit een ijzer ophang ding aan en dat kun je draaien. (die van h&m kun je niet draaien)
Bij de wibra heb je ze volop. 10 voor 1 euro.. Heel de kast hangt ermee vol. Ik heb destijds een hele lading gekocht omdat ik bang was dat ze er opeens niet meer zouden zijn. Maar ze worden steeds aangevuld.