hee meiden! Mijn vriend en ik zijn nu tijdelijk uit elkaar. Ik woon nu met de kleine bij m'n moeder en hij gewoon in ons huis. Maar morgen willen we samen iets leuks gaan doen, zonder kind. Maar wat? Ik wil echt iets leuks gaan, dat de spanning die tussen ons is, eventjes weg is. Dus niet wandelen of fietsen. Hebben jullie ideen.? Ik heb zelf namelijk geen flauw idee. Mag best iets impulsiefs zijn! ohja, zwemmen is ook geen optie, vriend houdt niet van zwemmen,..
Wij hebben echt een keer een hele leuke tijd gehad met midgetgolf . Samen een balletje slaan. Erg gelachen.
Toevallig ben ik vandaag naar de dierentuin geweest, met mn moeder en zoontje, dus 2 dagen achter elkaar te gaan... Midgetgolf! Das lang geleden! Heb meteen ff gegoogled en toevallig zit er een glowinthedark golf hier in de buurt. Is een idee! Karten vind ik zelf doodeng! Bios vind ik een beetje standaard. plus dat je dan niet echt met elkaar bezig bent. Ik wil de ouderwetse lol van vroeger weer terugbrengen in onze relatie.
sauna? zit heeele mooie vlakbij hardewijk (zaluwhoeve) of nog mooiere in bleiswijk, bij rotterdam (elysium) dagje scheveningen (crazy pianos) lastig om verder iets te bedenken... wil je wel even veel sterkte wensen, hoop dat alles goed komt tussen jullie!! liefs Muis
* survivalen, dan hoef je niet te praten en ben je toch samen bezig. * een workshop volgen samen (koken, ofzo?) * samen naar het museum, lijkt een beetje tuttig, maar het is maar net welk museum je uitkiest. * vlooienmarkt? * mountainbiketocht? * inderdaad midgetgolven. * iets doen wat je samen deed toen je net verkering had, en wat je samen leuk vind? * een stadswandeling maken (met een puzzeltocht?)
Het was opzich wel leuk.. ik had iets anders ingedachten... hier in de buurt is namelijk een glowinthedark midgetgolf. Ik had gereserveerd, ik denk is leuk! Een keer iets anders! Maar meneer wilde niet, dus we hebben in het bos gewandeld met de kleine. Dus een tegenvallertje. Maar goed, al met al was het wel gezellig. Dank je wel!
ja dat wilde ik graag ja! Maar het was mooi weer, en mn vriend wilde dat graag.. dus tja.. hij ziet zn zoontje natuurlijk ook minder, dus ik snap het wel. Alleen had ik het graag anders gezien... maarja, volgende keer dan! Ik heb in ieder geval leuke ideeen nu!