Trouwdag: samen uiteten of met gezin?

Discussion in 'De lounge' started by vruchtje24, Jun 14, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,204
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Morgen is onze trouwdag (8jr). Twijfelen tussen samen uiteten gaan (immers onze dag) of met de kids erbij. Hoe vieren jullie het?

Gr vruchtje

2. Sleepless

Sleepless Bekend lid

Jun 1, 2013
    892
    173
    43
    Female
    Brabant
    Wij zijn niet getrouwd maar we zouden wel samen gaan. Met de kids eten we al iedere dag samen :D

3. tuc

tuc Niet meer actief

Meestal doen wij het met een speciaal jaar (eerste jaar, dit jaar 5 jaar) samen en de andere jaren met zn vieren.

4. yessie

yessie Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    1,208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Wij zijn een paar weken terug met ons gezin gegaan, naar een restaurant waar ook een binnenspeelplaats is. Iedereen blij!

5. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,886
    5,181
    113
    Home
    trouwdag doen we met zijn tweetjes
    opa en oma komen dan bij ons thuis oppassen :)

6. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Met zijn vijfjes hier!

7. Ladybug85

Ladybug85 Niet meer actief

Doen we samen. Ons uitje. Lekker romantisch doen :)

8. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,815
    9,320
    113
    Gelderland
    Ik zou denk samen gaan omdat het een doordeweekse dag is en je dan toch meer op de klok zit ivm school.

9. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,884
    5,137
    113
    Trouwdag met zijn tweeën

10. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ik zou ook samen gaan. Of je moet al veel uitjes samen hebben, dan is het misschien wel zo gezellig om met het gezin te gaan. Veel plezier in ieder geval!

11. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

Jan 30, 2014
    2,334
    258
    83
    Hier de speciale jaren samen en de andere met het gezin.

Hier volgende week vrijdag 5 jaar getrouwd dan gaat ons meisje logeren en wij gaan een avondje thermalen.

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,204
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Leuk om te zien dat iedereen het weer anders doet. We doen eigenlijk al erg veel als gezin, dus denk dat we samen uiteten gaan. Twijfel nog wel:) maar neig meer naar met zijn 2-en.

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wij doen dit soort dingen altijd met het hele gezin. Zij zijn immers een uitvloeisel van ons huwelijk :D Sterker nog: ik ben nog nooit met mijn man alleen uit eten geweest, de eerste keer uit eten had ik mijn zoon uit mijn eerste huwelijk mee. En mijn schoonvader gaat eigenlijk ook altijd mee met dit soort dingen. Wij zijn familiemensen, dat is duidelijk.

14. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Quality time voor ons :) . Buiten papa en mama zijn we ook man & vrouw en de trouwdag is dé dag om daar even bij stil te staan en het te vieren :).

Of.. man en ik gaan later een weekendje/nachtje samen weg en op de doordeweekse dag gaan we met het gezin wat doen uit praktisch oogpunt en om de dag niet zonder meer voorbij te laten gaan.

15. olleke

olleke Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    4,851
    4,104
    113
    Wij gaan elk jaar met de kinderen naar het pannenkoekenhuis.
    Onze oudste is nl geboren op de dag dat wij 1 jaar getrouwd waren dus vieren wij op onze trouwdag een kinderverjaardag ☺

16. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

De dag samen. Uiteten met z'n 2e

17. Boommm

Boommm Niet meer actief

Absoluut met z'n tweeën.

18. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

Jul 8, 2015
    1,835
    368
    83
    Female
    Wij zijn nog niet getrouwd, maar het is maar net waar ik zin in zou hebben die avond. We vieren jubilea eigenlijk sowieso niet.

19. Loving

Loving Bekend lid

Apr 24, 2008
    904
    0
    16
    Wij vieren dat samen. Helemaal als we uit eten gaan. Als de kinderen dan mee zouden zijn, zijn we toch veel bezig met hen en zou ik minder in alle rust kunnen genieten van het eten en een goed gesprek.
    We doen bijna alles met het hele gezin, gewoon omdat ik het heerlijk vind ze om me heen te hebben en ik het zelf vroeger ook zo leuk vond als ik met mijn ouders mee uit eten mocht. Geweldig vond ik dat en ik zie dat terug in mijn oudste, die echt kan genieten van uit eten met z'n allen bij de pizzeria. Maar voor ons jubileum gaan we samen! Beetje luxer ook!
    Hoe dan ook gefeliciteerd!!

20. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Met z'n tweeën

Share This Page