Kennen jullie dat? die griekse salade met olijven, komkommer, tomaatjes, ui en feta die je bij de groentenboer kan halen? Ik vraag me af wat voor dressing eroverheen zit? Ik vind die zo ontzettend lekker...ik had het al een keer gevraagd maar toen zeiden ze: zijn alleen wat kruiden met olijfolie. heb ik dus ook niks aan.Net als die dressing die bij die Kantonese kip zit van Knorr, ook zo zalig! wie o wie?
Geen idee! Maar de dressing die ik altijd maak is ook onwijs lekker -azijn -olie -mayo -mosterd -honing Heerlijk!
aaaaaaaargh, heb zelf van de week ook die kantonese kip gemaakt, maar er verder niet naar gekeken... hij was wel een beetje zoetzurig, maak zelf ook wel eens komkommers in het zuur, doe dan azijn, suiker, beetje peper, en beetje warm water zodat die suiker goed oplost, naast komkommer, doe ik er ook wel eens een rode ui en tomaten bij
dat is een griekse salade en doorgaans gebruiken ze mosterd honing dressing. alleen de mosterd honing dress heb je in heel veel soorten dus dat word flink zoeken. succes