Welke anti zonnebrand is nu echt geschikt voor je gezicht, dus met hoge factor maar niet dat je de hele dag met een vet glimhoofd rondloopt? Een die snel intrekt dus en niet dik en vettig aanvoelt? Ik ben gek op de transparante sprays, maar het aanbrengen is niet zo fijn voor je gezicht
Ik doe gewoon van die nivea bronze, doe ik het hele jaar door eigenlijk, geen pukkeltjes meer En daarover heen gewoon mn make-up, dus geen geglim.
Met een hoge factor wel, daarnaast wordt je gezicht natuurlijk heel veel aan zonlicht blootgesteld dus die huid kan best wat hebben. Als ik echt ga zonnen smeer ik trouwens wel gewone zonnebrand bij.
Ik gebruik ook die van Biodermal gezichtscreme, smeert lekker, ruikt lekker en beschermd naar mijn idee het beste tegen pigmentvlekken. Heb ook de gezichtscreme van Lancaster gehad vorig jaar maar die vind ik te dik en niet lekker ruiken.
Ik heb er 1 van L'Oréal Paris speciaal voor gezicht, decolleté en handen. Trekt snel in en is niet vet op je huid. Ik heb de factor 50.
Klinkt goed! kan je die gewoon bij de drogisterij kopen? Wat kost die? BB creme en dagcreme met factor zijn wrs niet bedoeld om echt mee te bakken? Aangezien je daarvan maar een dun laagje gebruikt?
Is dat zo een die je 1x per dag opsmeert? Dat zou ik fijn vinden, want dan smeer je ook niet laag over laag zeg maar ( en zit je eind van de dag met verstopte poriën en puistjes). Heb je dat speciaal voor je gezicht of smeer je die voor het hele lichaam op je gezicht?
View attachment 330091 Deze is het. Heb toevallig gister een nieuwe gekocht bij het Kruidvat, normale prijs 17,78 en nu met 50% korting!
Die heb ik ook! Gebruik ik hem bijna het hele jaar door (als dagcreme eigenlijk). Ik vind hem echt fijn en totaal niet vet...
Ah! Bedankt voor de tip! Klinkt goed! En hij is echt niet vet en dik? Die vision klinkt ook goed, maar is erg duur zag ik. Al hoef je die natuurlijk maar 1x te smeren.