Baby Belt

Discussion in 'Gezondheid' started by tata, Nov 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tata

tata Bekend lid

Dec 28, 2008
    501
    0
    0
    Hi meiden,

Wie heeft er ervaring met de Baby Belt?

Ik ben benieuwd!

Groetjes

2. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,689
    0
    0
    Rotterdam
    Hahaha ik d8 wat is dit nu weer... De baby belt??? LOL
    Ben nog niet eens blond ;)

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik heb er ervaring mee uit mijn vorige zwangerschap. Fijn hoor zo'n band die je buik ondersteunt. Ik had een heel grote buik en droeg helemaal naar voren en dat voelde ik flink in mijn rug. Ik heb de band gedragen op dagen dat ik bijvoorbeeld ging winkelen en toen ik op vakantie ging met 22 weken. Het was fijn om door Hongkong te lopen terwijl de buik meer ondersteund werd.
    Hij ligt al klaar voor gebruik ergens in de komende maanden!

4. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

Jul 20, 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bedoelt denk ik de Anita Belt ter ondersteuning van rug en buik? Die heb ik ook. Heb hem gekocht omdat ik een holle rug heb en door mijn zware buik zakt mijn rug nog meer door. Ik gebruik hem alleen op dagen dat ik last heb van mijn rug. Je moet hem bijv. niet gaan gebruiken als je de hele dag stil zit, want dan verslappen je spieren. Alleen gebruiken als je hem echt nodig hebt dus.

Tip; via marktplaats kun je ze voor een prikkie kopen. Wel eerst even in de winkel passen welke maat je nodig hebt. Ze vallen nogal groot namelijk.

5. Laust

Laust Niet meer actief

Hai,

Ook ik heb hem sinds een week ook om en het is echt een uitkomst! Ik had echt last in mijn onderrug en nu ik die band om heb veel minder. De verloskundige raadde inderdaad wel aan om hem niet altijd te dragen omdat je spieren dan verslappen en toch een keer naar de fysio te gaan. Zij kunnen zo'n band voor je aanmeten vertelde ze en dan wordt het 100% vergoed.

6. tata

tata Bekend lid

Dec 28, 2008
    501
    0
    0
    Klopt, die bedoel ik. Super bedankt. Ik ga eens kijken.

Share This Page