babyfoon bij 2 kinderen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door kissie, 6 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Esmee gaat volgende week naar zolder en daar moet ze wel een babyfoon hebben anders horen we haar niet... Nu heb ik dus op de babykamer ook een babyfoon nodig. Zijn er ook babyfoons met twee ontvangers? Dus dat je niet twee van die dingen in de huiskamer hebt staan? Wie weet dit?

2. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Is het geen idee om een babyfoon van hetzelfde merk te kopen en die op dezelfde frequentie te zetten als de andere babyfoon die je hebt?
    Heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, maar je hoort toch vaak dat je door je eigen babyfoon kinderen van de buren ofzo hoor. Vandaar het idee.

3. mama33

mama33 Actief lid

11 sep 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    Yep die zijn er! Wij hebben drie kids waarvan er 2 nog wat kleiner zijn. Het merk is Alecto. Ik kijk morgen even op de zenders op de kamertjes of er een typenummer opstaat. Deze babyfoon is zelfs uit te breiden tot 3 zenders geloof ik. Werkt prima dat ding!

4. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Oke super, zou mooi zijn. Dan kan ik hem volgende week halen, zet ik mijn oude wel op marktplaats.

5. mama33

mama33 Actief lid

11 sep 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    hoi,

heb even gekeken. Het is DBX-82. Het is ook de enige van Alecto die dat kan. Ze hebben ons eerst een ander aangesmeerd onder het mom van "tuurlijk kan dat" Laat je niks wijsmaken!

Deel Deze Pagina